perjantai 20. heinäkuuta 2012

Vapaapäivän fiiliksiä

Mulla oli harvinainen viikonloppuvapaa viime viikolla ja sen kunniaksi lähdin lauantaina hieman kaupungille pyörimään.



Suunnakseni otin ehdottomasti Citymarketin, sillä pe-la siellä oli paikalla Essien esittelijä ja jokaisen tuotteen kanssa sai kaupanpäällisenä lasiviilan. Tämä tapahtuma piti olla jo viikkoa aiemmin (kuten muualla Suomessa oli), mutta Kuopion esittelijä oli sairastunut ja siksi koko tempaus siirtyi viikolla.

Siirto sopi mulle paremmin kuin hyvin, sillä ehdin nyt vapaapäivänä käydä rauhassa tsekkaamassa Essien valikoiman, eikä tarvinnut kelloa tuijotella. Kauan mä lopulta lakkoja käsissäni pyörittelin ja juttelin sen esittelijän/promoajan/asiantuntijan kanssa. Hän esitteli lähinnä kesän kokoelman sävyjä ja kertoi mitä lakkoja ketkäkin julkkikset ovat käyttäneet. Sain kuulla, että se prinssi Williamin kanssa naimisiin mennyt Catherine käytti hääpäivänä kynsillään Ballet Slippers sävyä! Ja se oli muuten tähän asti ainoa omistamani essien lakka. :)

Esittelijällä itsellään oli kynsillä Mint Candy Apple, joka munkin oli pakko ostaa, kun oli niin ihana minttu. Lisäksi arvoin pitkään parin kesäkokoelman lakan välillä ja päädyin lopulta ostamaan All tied Upin, joka on nähty Lady Gagankin kynsillä, jos en nyt väärin muista. Bikini So Teeny tulee varmaan kyllä vielä ostettua jossain vaiheessa, se jäi niin kummittelemaa mieleen. En vain raaskinut ostaa kolmea kerralla.

Musta tää oli kiva tapahtuma ja nyt olen huomattavasti enemmän innoissani Essien lakoista aiempaan verrattuna. Aluksi ajattelin, ettei niitä tule tuolla hinnalla ostettua, vaikka kivahan se on, että Essietä on nyt noin helposti saatavilla ihan marketista. Nyt kuitenkin näin monia ihania sävyjä jaonhan nuo laadukkaita lakkoja, sitä ei voi kiistää. :)



Toinen etukäteen suunniteltu ostos oli Remingtonin Pearl Wand, jonka ostoon äiti osallistui. Oon tätä jo pidempään himoinnut ja olen tarvinnut jo vähän aikaa uutta kiharrinta. Oon kuullut tästä paljon kehuja.



Sittenpä vielä päivän asua. Uusi mekko pääsi päälle ja mä niin tykkään tästä!

mekko Gina Tricot
legginsit Inspire
kaulahuivi H&M
kengät Cittarista (merkki kulunut pois)

korvikset Gina Tricot



Mä ihastuin ikihyviksi myös noista vetoketjukorviksista, ne on niin hauskat! Näille on varmasti käyttöä jatkossakin!



Toirlta kävin ostamassa mansikoita ja herneitä. Illalla pakastin mansikoita ja tietty söin suuren osan. :D



Sokoksella kävin alesta nappaamassa taas kerran Klipotekin kuivashampoota. Tää on mun lottotuote ja tykkään tän hajustakin kovasti, vaikka se vähän kurkkua/nenää tuntuukin ärsyttävän kuten hiuslakkakin. Onneksi oli taas alessa, koska mulla oli vika pullo menossa! Lisäksi ostin vanutyynyjä, jotta saan meikit ja kynsilakat jatkossakin pois. :)



Niin ja tuli mun käytyä hakemassa vielä yksi Flormarin holo. Ihan kuin niitä ei ois jo tarpeeksi. :D Ostin vielä sävyn 808, koska se on jännän värinen. Ei hopea eikä violettikaan, vaan jotain siltä väliltä. (Kuvassa kynsillä on eri sävy.)



Syksyn tullen on tulossa taas uusia kynsilakkakokoelmia ja vaikka itse toivon kovasti, että kesää on vielä jäljellä, kyllä nuo syksyn kokoelmat jo kiinnostavat... Ainakin OPIn James Bond teemaiset laakt näyttivät aivan liian herkullisilta! Ja nämä Zoyan lakat olivat ihania! Mitäs te tykkäätte? Onko joku kokoelma, jota kovasti tällä hetkellä odotatte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!