sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Vielä katsaus viime vuoteen...

Oikein upeaa vuotta 2012 kaikille lukijoille!

Tämä postuas käsittelee vielä vahvasti jo päättynyttä vuotta, sillä esittelen muutaman hankinnan, joita en ole muistanut vielä blogiini kuvata ja pari kuvaa löytyy myös siitä, miten itse otin uutta vuotta vastaan.

Nyt ihan ekana se MiMaxin tilaus, jonka tein siis jo joskus pari kuukautta sitten ja olen vain unohtanut postata kuvia tilauksistani. Päämissio oli saada muutama uusi China Glazen lakka ja siirtokuvia (water decalseja), kun niistä kovasti innostuin kun tajusin, miten helppokäyttöisiä ne ovat!



Joululakkoja oli pakko saada! Valkkasin huolella ja päädyin lopulta näihin kahteen: Twinkle Lights ja Snow Globe, joka vilahti jo edellisessä postuaksessa. Glittereitä kummatkin, yllättävää sinänsä. :)

Sitten vähän niitä siirtokuvia. Pakko oli tilata esim. nuo käsittämättömän söpöt Ihaat ja Hello Kittyt. Sain yllätyksekseni kaksi noita arkkeja, joissa on Ihaan kuvia. Toisena kaupanpäällisenä tuli musta koristelulakka, josta olin kysellyt sähköpostilla MiMaxilta, kun haluaisin semmoisen tilata. No, nyt ei tarvinnut sitten tilata. :)





Siirtokuvien lisäksi ostoskoriin tarttui vielä muutamia tarra-arkkeja, en vain voinut vastustaa näitä. :) Pakko oli testata tuommoisia metallisiakin tarroja (eka arkki vasemmalla alla olevassa kuvassa) ja ihan kivaltahan ne näyttivät livenäkin. Saa nähdä, koska pääsevät kynsille.



Halusin tilata myös sen Hello Kitty -laatan ja sen kaveriksi tilasin vielä kolme Konadin laattaa. Kuva on tosi huono, eikä tarkentunut yhtään, mutta tajusin sen vasta kun siirsin kuvia ja nuo laatat ovat nyt ihan toisella puolella Suomea kuin minä, joten en voi ottaa nyt uutta kuvaa. Laatat ovat kuitenkin seuraavat: Konadin M70, M85 ja M84, joista kaksi viimeistä ovat niitä aika uusia laattoja. Ja sitten vielä se leimauslaatta M71 Hello Kitty.



Sattui muuten aika hauskasti, että olin yksissä pikkujouluissa viime kuussa (yllättäen kun oli joulukuu) ja siellä jokainen oli ostanut pienen lahjan ja niitä sitten nostettiin "lahjasäkistä" jokainen vuorollaan. Minun paketistani paljastui mikäs muu kuin kynsilakka! :D Aika osuvaa. Enkä edes omista vielä kyseistä lakkaa. Tuo lakka on siis Lumenen Natural Code sarjan Go Glittery, jos en nyt ihan väärin muista (kun ei ole pulloa nyt saatavilla, josta tarkistaa).



Sitten pari kuvaa eiliseltä illalta. Otin uutta vuotta vastaan ihan kotosalla hyvässä seurassa, koska flunssa on edelleen vähän päällä ja koetan nyt kovasti parantua ensi viikolla, koska pian pitäisi jaksaa taas tanssia koulussakin. Kouluhan alkaa siis 9.1.



Olin aattona ensin töissä (vika työpäivä tämän loman osalta ja seuraavan kerran sitten varmaan kesälomalla taas noita hommia) kuuteen ja siitä suunnattiin sitten "kotiin" eli äidin luo ruokaa laittamaan. Salaatin, kanan ja levän lisäksi oli tarjolle tietenkin varattu hieman sipsejä ja dippiä, sekä joulukarkkeja, jotka saatiin nyt vihdoin loppumaan! Jee! Mission compleated!

Ja koska en ole vielä postannut kuvaa joulukuusesta, niin laitetaan se nyt tähän väliin, vaikkei se ehkä nyt ihan vuoden vaihteeseen liitykään... Minä koristelin ja valitsin tällä kertaa kaikkea valkoista ja hopeaa koristeeksi.



Mä olen ollut nyt tosi laiska kynsien koristelija. Ehkä se on johtunut tästä ikiflunssasta, joka mua ei nyt tahdo jättää rauhaan. Mutta nyt mä sain vihdoin toteutettua idean, joka mulla on ollut näitä punaisia kynsiä varten jo pidempään. Mä tosiaan jo edellisessä postauksessa esittelin näistä se keskeneräisen version, jossa oli vain nimettömissä vähän glitteristä lakkaa päällä. Lopputulos pelkällä tolla glitterillä ei ollut ihan niin kiva kuin olisin halunnut, mutta nyt kun sain kaikki leimailut yms tehtyä, niin tykkäsin heti paljon enemmän.



Pakko kehaista, että toi leimailu tuntui nyt jotenkin tosi helpolta! En tajua, miten mä oon muka ehtinyt aiemmin leimata, kun homma sujui nyt tosi helposti ja erittäin nopeasti! Mä otin kuvia myös kesken leimailuiden, kun vaihdoin välissä väriä yms, joten tässä vielä kuvia vähän vaiheittain. Niin ja alla näkyy käyttämäni Konadin laatta m59. Se on yksi lemppareitani.



Ensin vain valkoisia hiutaleita.





Sitten lisäsin hopeita hiutaleita. En ole aiemmin testannut tuota Konadin hopeaa leimauslakkaa, vaikka se on jo pidempään laatikostani löytynyt. Kultainenkin multa löytyy ja sitä olen kyllä testannut. Olen kuullut, että monet ovat valittaneet näiden kultaisen ja hopean olevan tosi liruja, mutta ainakin minulla ne toimivat leimailuissa hyvin, vaikka kosotumus onkin ohuen näköistä ja oloista. Eli kuviot näkyvät selvästi, eikä minulla ole ainakaan mitään ongelmaa näiden lakkojen suhteen.





Lisäsin valkeiden lumihiutaleiden päälle ja ympärille vielä hieman China Glazen Snow Globea, että saatiin kimmellystä muihinkin kynsiin, ei vain nimettömään.



Näin sain tehtyä ensimmäiset edes jotenkin talviset kynnet. (Jos niitä jouluisia ei lasketa siis talvisiksi.) Hassua, koska mä oon suunnitellut noiden lumihiutaleiden käyttöä jo tosi pitkään, mutta en vaan oo saanut aikaiseksi noiden leimailutarvikkeiden esiin ottoa. Mutta nyt mä muistin taas, kuinka kivaa ja helppoa toi leimailu on, joten jatkossa luvassa varmaan taas paljon leimauksia. Mulla on monta uutta laattaakin vielä testaamatta. Harmi vaan, että mulla on nyt vain kaksi laattaa mukanani täällä reissussa, mutta pianhan mä lähden jo kotiin...

Seuraavassa postauksessa ois tarkoitus varmaan esitellä mun alennussmyynneistä tekemiä löytöjä... Ja ne joululahajat tulee tosiaan sitten, kun pääsen kotiin asti ja saa ne kuvattua. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!