tiistai 3. tammikuuta 2012

Shopaholic

No pääsinhän minäkin vähän alennusmyynneissä kiertämään ja mukaan tarttui kaikkea kivaa! Ei kyllä pitänyt ostella näin paljoa, kun joulukuussa on muutenkin paljon menoja, mutta kerran kun pääsi Hesaankin asti tsekkaamaan aletarjontaa... Ja aion vielä kotiin päästyäni (huomenna vika lomapäivä äidin nurkissa) tsekata myös kotikulmien alennusmyynnit. Josko sieltä jotain vaatteita vielä löytyisi. Lakkavalikoimat kun ovat aika surkeat, joten niitä piti hamstrata sitten ihan helsingistä asti. :)

Mutta nyt kuviin, eli tässä niitä viimeisimpiä ostoksiani.

Sokokselta kävin hamstraamassa esim kuivashampoota, vanutyynyjä ja kynsilakanpositoainetta (toi pinkki oli niin mun värinen). Mitään niistä ei ole koskaan liikaa. Klipotekin kuivashampoosta oon kuullut paljon hyvää ja mulla on sitä nyt itse asiassa kaksi avaamatonta pulloa. Oli pakko ostaa nyt toinenkin kaappiin odottamaan, kun alesta sai, koska mulla kuluu tuota tuotetta paljon vuodessa. Toivotaan, että on yhtä hyvää kuin Biozellin kuivashampoo. Vanutyynyt multa oli ihan oikeasti jo loppumassakin. Olisin ostanut enemmänkin, mutta en viitsi kuljettaa kamalaa kasaa vanulappuja junalla kun on muutenkin noita matkatavaroita kiitettävästi...  Silmämeikinpoistoaineen (ei oo Sokokselta) tarvin uuden, niin ostin nyt tuon Nivean testiin. Se oli halpa ja sain vielä vähän henkilökunta-alea.



No sitten niihin lakkaostoksiin. Alessa ei ollut oikein mitään todella ihania China Glazen tai OPIn lakkoja, joita vähän lähdin metsästämään, mutta kivoja lakkoja löytyi silti. Ostinhan mä jo aiemmin yhden OPIn ja toisenkin lakan, jotka oon jo esitellyt.

Kicksistä löytyi nämä kaikki:



Snowcrystalit oli 4e, samoin tuo BeYu, joka oli vain niin mun värinen, ettei sitä voinut olla ostamatta. En kumpaakaan merkkiä ole aiemmin omistanut. Ja Kicksin oma sininen lakka oli vain 1,9e, niin pakkohan se oli ottaa. Tarvitsinkin juuri tummaa sinistä lakkaa, jossa ei ole mitään glitterietä tia muita ihmeellisyyksiä.

Stockmannilla oli tarjouksessa monia eri merkkejä, mutta minulle tarttui lopulta mukaan vain tuo Isadora 723 Chateau Grey. Sokokselta mukaani lähti sekä OPI Austin Tatious Turquoise että Gosh 548 Green Hawaii. Tuo Gosh on kieltämättä haastava väri mulle, joka ei vihreää käytä melkein koskaan, mutta se oli jotenkin niin herkullinen, että en voinut vastustaa. Ja arvasin, että tää on äidin mielestä kauhee, niin mun oli jotenkin vaan pakko saada se. :D Ehkä en oo saanut tarpeeksi kapinoida teininä äitiä vastaan..?



Tarjolla oli paljon kivoja pinkkejä ja violetteja lakkoja, mutta en niitä kuitenkaan tätä enempää ostanut ja siitä olen ihan ylpeä. Niitä kun löytyy kyllä kotoa aika reippaasti. Niin ja hankin mä vielä yhden jutun sieltä Kicksistä:



Tosi hienosti ylivalottunut kuva, mutta kyllä se tärkein teksti tuosta näkyy! Eli Seche Vite on nyt munkin kokoelmissa. Tätä varmaan testaan seuraavaksi, kun nykyinen pikakuivattaja vetelee jo tosi viimeisiään. Mulla on sitten se Mavala ostettuna ja pian tulee Cesarsilta yksi pikakuivattaja, joten nyt on vähäksi aikaa tuota pikakuvattajien varastoa onneksi. Niitä nyt ei oo koskaan liikaa, kun kuluvat niin nopeasti.

Kävin myös vähän vaatteita katselemassa ja sovittamassa, mutta ihan kamalan paljoa ei niitä nyt alesta ole tarttunut mukaan. Tässä kuitenkin muutamia.

Gina Tricot oli alensa puolesta pieni pettymys, koska löysin vain tämän yhden valkoisen paidan ja harmaat villahousut, joita en kuvannut. Ne tulee reenikäyttöön. Mä oon yleensä ostanut tyyliin Piruetista jotain villahousuja sairaan kalliilla, niin aattelin nyt hyödyntää Ginan -50% alen ja sain  hyvät lämppähousut halvalla. :) Koetan muistaa niistäkin joskus napata kuvaa.



Henkilökunta-alella tuli hankittua seuraavia vaatteita alesta.

Inspiren haaremihousut oli -60% ja näille on aian käyttöä reeneissä. Oli yllättävän kivan näköiset päälläkin, vaikka ostin nää ihan sovittamatta.



Inspiren on myös tämä musta villatakki. Hartioiden kohdalla + yläselässä on ihana pitsiyksityiskohta.



Mä oon katsellut paljon kaikkia ihania neuleita töissä ja ostin yhden itselleni. Tässä raitaneuleessa on ihana leikkaus, liehuvat helmat ja takana pieni rypytys, jotta istuu hyvin. Merkki on Impuls.



Tänään kävin vielä Seppälässä katsomassa alevaatteet, koska sieltä sai kaksi alessa olevaa tuotetta yhden hinnalla! Löysin ihana valkoisen kauluspaidan, joka tuli tosi tarpeeseen, koska oon nyt jo hetken etsinyt ihan perus valkoista kauluspaitaa. Ei tämä nyt "ihan perus" ole, mutta tosi kaunis tuon ruskean vyönsä ansiosta. Hintaa tällä oli 10e.



Toiseksi vaatteeksi valitsin Seppälästä tuommoisen mustan pitkän Linkin paidan/mekon, jossa on söpö paljeteilla tehty rusetti edessä. Tämän sain nyt ilmaiseksi ja hintaa tällä olisi ollut 7e.



Löysin muuten ensi talveksi itselleni uudet saappaat, koska mun nykyiset on jo vähän tulossa tiensä päähän. Olin nyt kaukonäköinen ja hankin uudet ensi talvea ajatellen. Näistä en maksanut kuin pari kymppiä (lähtöhinta nelisenkymppiä), joten kannatti mun mielestä. Mullahan nyt tällä hetkellä mustat pidempivartiset ilman mitään koristeluja. Vähän vaihtelua, mutta kuitenkin sit tämmöset "peruspopot", mitä tarvitsen.



Loppuun vielä yksi aivain huippu juttu! Nimittäin äiti käväisi shoppailemassa Tampereella ja katsokaapa mitä sieltä tuli mulle! Kyllä vain, Models Own Beetle Juiceja!



Hassua, että äiti lopulta onnistui löytämään näitä mulle, kun itse en ole millään onnistunut! Ja sain nyt tuon ehdottoman himotuslakkani, eli Pinky Brownin! Toinenkin lakka on kivan värinen ja sehän on Aqua Violet. Oon nyt katsellut, että yhden tai kaksi muuta sävyä voisin kylä hankkia, jos näihin vielä itse jossain törmään, mutta oon kyllä niin huikean ylpeä äidistäni, joka nämä mulle löysi ihan itse! Kiitos! :)



Mä oon pian palailemassa kotiin täältä "lomamatkaltani" ja kotona pitäisi odottaa monta kivaa pakettia erilaisia kynsijuttuja ja muutakin! En malta odottaa, että pääsen niitä availemaan!

Tilasin aivan viime kuun lopussa myös paketin Cesarsilta ja sekin on varmasti jo perillä kun palaan kotiin. Otin vähän alessa olevia tuotteita ja huomasin uusien Color Clubin lakkojen olevan vain 7,50e kappale, joten niitäkin tuli tilattua muutama. En tiedä onko ne olleet koko ajan, mutta ne vanhemmathan on 9,58e.

Nyt oon tehnyt tavallaan lupauksen, etten osta lakkoja hetkeen. Eli kai tässä on nyt menossa semmoinen tipaton tammikuu kynsilakkojen osalta. Tosin, mulla ois yksi tilaus odottamassa, että vaan klikkaisin itseni kassalle ja maksaisin.. Eli ehkä sen verran voin joustaa ja yritän olla sitten vielä helmikuunkin ostelematta? Paitsi ne pari Beetle Juicea, jos ne tulee vastaan... No, on tääkin nyt uskottavan kuulosta. Mutta kuitekin, nyt vähän ostolakkoa päälle ja koetan käyttää kaikkia ihania vanhoja lakkojani!

2 kommenttia:

  1. Tuo OPIn lakka... wauwauwau!! Tahdontahdontahdon :D

    VastaaPoista
  2. Mustakin juuri tuo OPI oli ihanan erikoinen (ei vain perinteinen yksivärinen), niin pakko oli napata mukaan. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!