perjantai 6. tammikuuta 2012

Kotimatka takana! (Ja joulun paluu?)

Oli kiva palata kotiin, kun kelikin on talvisempi täällä pohjoisemmassa. :) Mulla on nyt muuten paljon kuvia postattavana teille!

Oli aika rankka matka, kun junassa pitää istua monta tuntia ja mulla oli näin paljon tavaraa (katso kuva alla) + koira mukana. Onneksi selvisin ihan hyvin lopulta kotiin, vaikka matkalaukku painoikin aivan tuhottomasti kun siellä oli kannettavakin. Ja onneksi asun ihan rautatieaseman vieressä, meinaan jos olisin asunut yhtään kauempana, niin olisin varmasti ottanut taksin!



Ja kun matkatavaroissani ei ole tarpeeksi purettavaa, odottavat vielä joululahjatkin purkamista. Nenhän tulivat jo edeltä kotiin ja odotivat minua eteisessä. Alla kuvaa lahjoista, joita nyt alan purkaa ja kuvata, että voin ne teille esitellä.



Kotiin on aina kiva tulla, mutta erityisen kivaa se on silloin, kun tämmöisiä on tullut postiluukusta! Ihan kuin ois joulu taas uudestaan! Nimittäin...

 

Ei siinä vielä kaikki! Näiden postissa odottavien pakettien lisäksi oli muitakin yllätyksiä: Postiluukustani oli mahtunut seuraava paketti! Olin ihan varma, ettei tämä mahdu postilukusta ja tämä odottaa minua postissa, mutta toisin kävi!

 

Kääreistähän paljastui yksi Huuto.Net:stä huutamani kirja! Tätä kirjaa olen havitellut kokoelmiini jo pitkään!

 

Ai miksikö? No, minähän olen todellinen vampyyrien fanittaja ja katsokaapa sisällysluetteloa. Se minua kiinnostava osio alkaa sivulta 108.

 

Tämän olen lainannut miljoona kertaa kirjastosta jo nuorempana ja nyt sain omaksi ihan pilkkanhintaan! Ja kirja oli vielä todella hyvässä kunnossa! Vielä kun löytäisin jostain Noidan käsikirjan, mutta se on nykyään ihan tajuttoman kallis. Mutta se on niiiiin kulttikirja!

 

Kotona odotti myös pari postiluukusta mahtunutta pakettia.

 

Toisessa paketissa oli koristelulakka ja hyrrä täynnä erilaisia koristeita. Ne tilasin eräältä blogikirppikseltä. Toisesta paketista taas löytyi ihanat Mirjan tekemät kynsilakkapullokorvikset! Näet ne paremmin alla! Vastaavai on myynissä Mirjan blogin kautta. Siellä on myös muita ihania korviksia, kannattaa katsoa!

 

Ilalla kotiin tultuani (ja kaupassa käytyäni) aloin lämmittää uunia kun tarkoitus oli syödä pakastepizzaa, kun en muuta ruokaa jaksanut laittaa. No, innostuin sitten tekemään vielä piirakankin. Valmispohjalla, niin ei mennyt kauan. Mustikat olen pakastanut itse ja valitsin mustikoiden seuraksi tällä kertaa mustikan ja vaniljan makuista rahkaa. Eli ainakin pitäisi olla mustikkainen kokonaisuus!

 

Lopputulos näyttää ainakin minusta herkulliselta. Ja oli tämä hyvää! En muuten lisännyt yhtään sokeria, kun marjoissa oli sitä vähän valmiina.

 

Yhdet kynnet on esittelemättä. Kuvat eivät ole niin onnistuneita kuin olisin halunnut ja otin kuvia kyllä paljon. Mutta näillä kuvilla nyt mennään. Kyseessä on tämmöiset ruskeat vuodenvaihteen kynnet. Testasin ensimmäistä kertaa tuota Nubarin ruskeaa lakkaa ja se oli itse asiassa aivan ihana! Kyseessä on siis Chocolate Caramel ja aika karkkinen tämä kyllä on! En tiennytkään, että tykkään näin paljon ruskeasta! Lakka kimmeltää ihanasti kultaisena ja melkein halusin olla koristelematta näitä. Pakko oli ottaa välissä kuva pelkästään tuosta ruskeasta, enkä jaksanut siistiä sormia yhtään, mutta ihailkaapa nyt tuota sävyä! Vaikka noin keltaisen pöytälampun kanssa se ei kai ole ihan parhaiten edustettuna, mutta kumminkin.

 

Olin kuitenkin jo valinnut koristeluun hieman glitteriä China Glazen Twinkle Lightsin muodossa ja siihen päälle vielä Konadin laatalla kuvioita. Eli ei kuin koristelemaan. Olin ottanut mukaani vain valkoisen ja hopeisen koristelulakan, joten jouduin nyt leimaamaan valkoisella.

 

Tuo China Glaze on aika jouluinen (onhan se joulukokoelman lakka), joten tuli kiire testata sitä ennen vuoden vaihtumista. En enää halunnut mitään punaisia kynsiä, joten tuo ruskea lakka valkkaantui pohjalakaksi. Eikä tämä näin ollen ole liian jouluinen lakkaus.

Yllä olevassa kuvassa värit ovat aika hyvät lakan osalta, alemmassa kuvassa värimaailma on liian sininen ja kylmä. Mihinkään kuvaan ei tuo glitterlakka nyt ikuistunut kovin hyvin, mutta kyllä se siellä kynsillä on!

 

Laitoin glitteriä koko kynnelle peukalossa ja nimettömässä. Pikkurillissä ja etusormessa glitterlakkaa on vain kärjessä. Keskisormen halusin jättää ilman glitteriä, kun tykkäsin tuosta ruskeasta lakasta niin paljon. Laitoin keskisormeen sitten eri kuvionkin, timantin. Muissa sormissa oli tähtikuviota. Tykkäsin itse eniten pikkurillistä ja etusormesta, joissa glitterlakkaa oli hillitymmin.

Kehuin muuten viimeksi, että leimailu oli super helppoa ja nopeaa. Viimeksi koko homma toimi kuin tanssi, mutta nyt täytyy sanoa, ettei ollut yhtä helppoa. Eli kai se vaikuttaa, mitä kuvioita leimaa? Meinaan vasemman käden kuviot olivat ihan kamalia verrattuna oikean käden kuvioihin. Siksi kuvat vain oikeasta kädestä. :D

Loppuun vielä kuva paketeista, jotka kävin hakemassa postista! Näitä sitten availin ihan intopiukeena ja koetan pian ehtiä täällä blogissakin eisttelemään näiden sisällön!

 

 Minähän siis yritän olla nyt oikeasti kynsilakkojen ostolakossa, mutta harmikseni huomasin, että esim Ihanat kynnet myy tällä hetkellä Nabin lakkoja tutustumishintaan ja mä oon jo suunnitellut muutaman ostoa. Ei mun kai kannata odottaa, että toi tarjous menee ohi. .. Mutta koetan pitää tuon tilauksen nyt sitten ainoana tilauksenani tässä kuussa ja jatkan sitten tätä lakkoilua helmikuullekin! Kun ei lkakkoja saa ostaa, niin olen tsekaillut muutamia nettikauppoja: Jeans.fi ja Superupee. Jens.fi:ssä oli kaiken lisäksi paljon myös kynsilakkoja myynnissä! Mutta kumpaakaan nettikauppaa en ole ennen käyttänyt ja taisi olla yleensäkin eka vierailu kummassakin. Onko jollain kokemusta näistä paikoista? Saa vapaasti huikata, jos on!

Pitäiskös mun muuten tehdä kanssa postaus, jossa kokoan viime vuoden suosikkejani vaikka lakkausten osalta yhteen?

3 kommenttia:

  1. olipas pitkä postaus haha! Mielestäni sinulle sattui pari hassuu kirjoitusvirheitä, esim sen mustikkapiirakan yhteydes "ostin mustikanmakuista RAHAA " haha :) Ja sitten toinen "ainakin munista näyttää herkulliselta(enmuista oliko se herkkulliselta vai mikä sana olikaa :D) :) aws!
    ja hei oon ihan kade kun sua odotti noin monta pakettia! Ja kohta saat vielä yhden, nimittäin minulta sen konadin vihreän lakan hehe :)

    VastaaPoista
  2. Olipa mukavan mittaisin postaus ! Alkua lukiessa, meitin että jotain sanottavaa oli, enään en muista kyllä ollenkaan ;D
    Nuo kynnet on kyllä ihanat :)
    Ja tuo mustikkapiirakka näyttää hyvältä, namm :3

    VastaaPoista
  3. No tuli aika kilometripostaus! :D Mulla jäi vielä paljon sanomatta, että nyt näitä kilometripostauksia voi tulla vielä lisää...

    Mä oon tosi laiska oikolukeen tekstejäni (siis en mä ikinä oikolue niitä, anteeksi!), varsinkin kun tuli juttua noin paljon. Ja vähän on taipumusta kirjoittaa ihan päin honkia, että saa huomautella häiritsevistä kirjoitusvirheistä. :)

    Nails: Mulle on tulossa myös yksi arvontapalkinto vielä ens viikolla! Että ei tää vielä tähän lopu! On kyllä kvia saada näin paljon kaikkea kivaa! :)

    Ooka: Kiva kuulla, että kynnet näyttää hyville, vaikken kuviin ollut ihan tyytyväinen. Ja mustikkapiirakka oli kyllä todella hyvää! Ei oo enää paljon jäljellä. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!