torstai 30. elokuuta 2012

Viimeinen kesälomaviikko

Hieman palaten edellisen tekstin aiheeseen. Voi ei, Mimaxille on taas tullut uutuuksia ja esim hologrammiset glitterdustit kuulostavat vain aika vastustamattoman ihanilta ja bongasin myös kivan halloween setin. Mä haluaisin tuon It's Aliven, mutta esim pimeässä hohtava lakka multa löytyy jo, joten tuo on aika hintava setti mun makuun. Pimeässä hohtavaa lakkaa on myynnissä myös yksistään.



No, nyt sitten asiaan, tai siihen, mistä oikeasti piti kirjoittaa. Nimittäin mulla on menossa nyt vika kesälomaviikko. Joo, uskokaa tai älkää. Tiedän, et varmaan kaikilla on jo ehtinyt alkaa koulu joskus aiemmin, mutta meilläpä alkaa vasta syyskuussa. Siksipä mä saankin viettää nyt viikon verran ansaittua lomaa, koska kesätyöt loppui multa viime lauantaina. Lähdin töiden jälkeen heti äidin luo pikku lomareissulle ja siellä olen edelleen. Yllä kuvassa kanssamatkustajani Veeti, joka on jo hyvin tottunut junassa matkustaja.

Postaan nyt päivän asun viime viikolta ja melkein samassa asukokonaisuudessa lähdin reissuunkin, niin en viitsinyt ottaa siitä erikseen kuvia. Vaihdoin vain kengät toisiin ja legginsit tummansinisiin farkkuihin.



mekko Seppälä
neule H&M
legginsit DooGood
ballerinat Inspire(?)
(vanha)laukku Citymarketista(?)
huivi GinaTricot

Vikan lomaviikon ja myös vähän mun töiden loppumisen kunniaksi käytiin miehenpuolikkaan kanssa Houkutuksessa syömässä salaattia. Siellä on super hyvät salaatit! Sieltä saa myös suussa sulavia leivoksia ja erilaisia kaakaoita, kahveja, jääteitä yms.



Söin kahden täytteen salaatin pestokanalla ja fetalla. Jälkkäriksi otin valkosuklaakaaota. Nam!



Mun vika työviikko alkoi aika rennosti, sillä mulla oli kaksi vapaapäivää (ma-ti). Me vietettiin niitä sitten Veetin kanssa kotona. Hyvin rennoissa merkeissä, kutne näkyy. :) Lepäilin, koska edellisellä viikolla oli kovasti flunssa iskemässä ja en todellakaan halua viettää lomani viimeisiä hetkiä kipeänä.



Mun ihanat työkaverit olivat ostaneet mulle piene läksiäisläahjan! Oli kyllä haikeaa taas jättää työkaverit ja työkuviot taakse, koska kyllä niitä ihmisiä tulee ikävä! Ensi kesänä sitten ehkä taas... Mutta katsokaa nyt mitä mä sain, kynsijuttuja tietnkin! :) Ja vähän suklaata. Mitäpä sitä muuta tarvitseekaan.



Maanantaina sain vihdoin hiuksiin uutta väriä ja annoin leikata myös huonot latvat pois. Ihanaa, kun tukka on taas kunnossa! Katottiin tuon mun kampaajan kanssa, että oon edellisen kerran käynyt tammikuussa. Hups, olikin ehkä aika vähän tehdä jotain. :D Mä en vaan ikinä saa aikaiseksi varattua aikaa tai mitään ja kun mun tuttu luottokampaajani ei asu Kuopiossa, niin en ole jaksanut etsiä sieltä mitään paikkaa...



Pohjaväri on tumma ruskea ja varmaan mulla on ennenkin ollut tätä. Laitettiin sekaan vähän vaaleampia raitoja, kun en halunnut nyt mitään yksiväristä.



Mulle kotiutui pari kivaa kirjettäkin tuossa ennen kun lähdin reissuun. Ne sisälsivät Ihanat kynnet tilauksen ja yhden Huuto.Net:n jutun.



Tilasin kolme himotuslistalta löytynyttä lakkaa ja kolme arkkia tarroja, sekä kuivakukkia tuolta IK:sta. Kaupan päälle sain vielä ison hyrrän kaikkia söpöjä koristelutarvikkeita, jee! Varmasti pääsevät käyttöön! Tykkään kamalasti tilata tuolta jutuja, kun aina saa jonkun kaupanpäällisen ja sitten aina jännityksellä odotan, mikä se on. :) China Galzen lakat ovat tuolla sitä paitsi minusta kivan halpoja. Mun oli nyt pakko saada Pink Plumeria, Swanky Silk ja Rareand Radiant. Nyt mulla on sitten kesän kokoelmasta kolme pinkkiä lakkaa... :D Vaikea arvata mun lempiväri. Mutta kun tuo jäi kummittelemaan mieleen, niin oli pakko hankkia! Bohemianeista nuo kaksi olivat ehdottomia lemppareitani.

Huuto.Net:stä tuli ostettua yksi Color Clubin tuoksuvä päällyslakka lisää. Mä vaan niin rakastan näitä. Tuoksu on hento, eikä mitenkään päällekäyvä ja oikeastaan lisään lakkaa melkein joka päivä, jotta tuoksu pysyy. Näin myös alla oleva lakkaus kestää pidempään hyvänä. Ja tämä kyseinen lakka on Dead Ringer, jonka tuoksun pitäisi jäljitellä Marc Jacobsin Daisya.



Loma on ihan pian ohi ja paljon kaikkea olen ehtinyt tässä viimeisen lomaviikon aikana. Paljon olen yrittänyt nähdä ystäviä ja kävin pyörähtämässä Helsingissä. Tiistaina olin myös kaverini pitämillä parilla tanssitunnilla. Lauantaina suuntaankin sitten takaisin Kuopioon ja maanantaina alkaa heti arkinen aherrus koulun ja opetuksen merkeissä. Hieman hirvittää, kun meillä on heti ma koulua viiteen ja olen sekä ma että ti opettamassa koko illan koulupäivän päälle. Ei mikään kovin kevyt aloitus... Mutta olen innoissani, kun uudet ykköset tulee ja odotan jo kovasti tanssisaliin pääsyä ja jokapäiväistä treenaamista. Meillä tosin ei ole mikään kovin normaali koulun aloitus, sillä alamme heti ensimmäisenä päivänä reenaamaan koulumme 20v. juhlaa varten esityksiä. Eli tavallisia treenitunteja ei ole pariin ensimmäiseen viikkoon ollenkaan, kun täytyy taada show kasaan juhlaa varten. Mutta kiva aloittaa heti tämmöisellä projektilla, ainakin tekemistä riittää. :)

Alkuviikko voi olla aika hiljaista, koska olen tosiaan päivät koulussa ja illat opettamassa. Kun toivun tuosta ekan viikon shokista, niin tulen sitten kirjoittelemaan (koulu)kuulumisiani ja esittelemään toivottavasti uusia kynsiäkin. Kyllä mä koetan kovasti ehtiä jossain välissä meinaan kynsiäkin lakkaamaan, vaikka koulu ja tanssi nyt paljon aikaani vievätkin parin seuraavan viikon aikana.

5 kommenttia:

  1. mulla on noi samat bohemianit ja ne on oikeesti niin upeat! :) ja tosi vaekeet kuvata! :p

    VastaaPoista
  2. Taru: Mä odotan kovasti, että pääsisin niitä testaamaan, kun ei tullut otettua mukaan reissuun. Siellä kotona ne nyt odottelevat... :)

    VastaaPoista
  3. Voiiii miten söpö toi eka kuva <3333

    VastaaPoista
  4. SaraCupCakez: Kiitos ja Veetikin kiittää. :)

    eekku: Kiva kuulla, että tykkäät. Nyt kun pääsis niitä vielä käyttämään, kun en ottanut matkalle niitä mukaan...

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!