perjantai 17. elokuuta 2012

Pitsiä, pitsiä, enemmän pitsiä!

Mä olen siis ihan täysin hurahtanut nyt kaikkeen pitsiseen! Mä rakasta pitsiä vaatteissa ja voisin ostaa melkein jokaisen pitsisen vaaatekappaleen, jonka näen! Pitsi on vaan jotenkin niin ihanaa.

Olenkin käyttänyt nyt ahkerasti Seppälästä ostamaani pitsiselkäsitä paitaa. Yleensä puen alle jonkin värikkään tai valkoisen topin, mutta välillä olen käyttänyt sitä ihan ilman aluspaitaa, kun on ollut lämmin keli. Alla yksi päivän asu esimerkkinä.



paita Seppälä
housut Seppälä

Espanjasta hankkimani pitsimekkokin pääsi vihdoin kunnolla ihmisten ilmoille kaverin läksiäisissä. Tosin sää oli kovin viileä ja jouduin hätäratkaisuna pukemaan alle pitkät housut, koska oltiin ulkona. Mutta silti musta oikein toimiva yhdistelmä. Jalkaa valkkasin union jackilla koristetut kengät, kun eräänlaisena teemana oli läksiäisissä eri maat. Samaa asua käytin myös näiden kenkien kanssa, kun ei tarvinnut olla niin käytännölliset jalkineet. :)



mekko Espanjasta
housut Seppälä
kengät Anttilasta

Sitten olen minäkin hieman hurahtanut Polyvoreen. Pitsitäpinöissäni etsinkin sieltä kaikkia mahdollisia pitsisiä vaatekappaleita ja kuolasin. :D Lätkin niitä nyt yhteen kollaasiin ihan sattumanvaraisesti ja alla näkyy lopputulos. Eivätkö olekin ihania? Osa noista löytyy ihan H&M:ltä, joten voisivat löytää ihan oikeastikin tiensä mun vaatekaappiin...

Lace Everywhere


Ja koska kaikkia ihania pitsisiä mekkoja löytyi loputtomiin, tein vielä oman kollaasin lähinnä mekoista ja sekaan eksyi muutamat ihanat kengätkin. :)

Lace


Loppuun vielä yhdet kynnet, joissa niissäkin on minusta ehkä vähän jotain pitsin tuntua, tai ainakin jotain vanhahtavaa. Päätin jälleen kerran laittaa kynsiin koko kynnen water decalsit, jotka on musta aivan hirmu kivoja ja helppoja. Tykkään näistä ihan hirmuisen paljon! Oonkin jo näitä ostellut aika paljon varastoon...



Nämä kynnet kestivät hyvin töissäkin ja kolem päivää taisin pitää näitä kaikkiaan. Tykkään käyttää water decalsien kanssa Color Clubin tuoksuvaa päällyslakkaa. Tällä hetkellä omistan niitä kaksi jatykkään hirmuisesti. Tuoksulakat ovat ihan parhaita! Ja kun tuoksulakkaa on kynsillä, tykkään jatkuavsti haistella kynsiäni. :D



Onko muita pitsiä rakastavia?

5 kommenttia:

  1. Miun pitsirakkaus alkoi vasta kesäkuussa, kun näin Ruotsissa yhdessä kaupassa täydellisen pitsipaidan.
    Sitä ennen en oikein lämmennyt niille. Voi johtua siitä, että kun olin pieni, äitini tyrkytti päälleni aina ärsyttäviä pitsiröyhelö vaatteita :D

    Hienot kynnet !

    VastaaPoista
  2. mä tykkään myös jonkin verran ja omistan jotain jossa on pitsiä ,voisinki joku kerta kuvata blogiin tarkemmin ,jos kiinnostaa

    VastaaPoista
  3. mäkin oon hurahtanut pitsiin! :D ihania noi vaatteet ja kengät noissa kollaaseissa, tykkään :)

    VastaaPoista
  4. Voi kun tuo musta paita tuossa ekassa kollaasissa on ihana!!! Mä löysin itselleni loistavan tyylin tässä vähän aikaa sitten ja pitsi on osa sitä, sitten hämmennyin kun kaupoissa alkoi yhtäkkiä olemaan just sellaisia vaatteita, joita etsin... Huono puolil vaan, että nyt oon taas samanlainen kuin kaikki muut :P

    VastaaPoista
  5. ooka: Hih, joillakin muillakin saattaa olla pitsistä hieman traumoja lapsuudesta. :D

    eekku: Joo, ainakin musta ois kiva nähdä sun pitsivaatteita!

    HANI: Niin, mun alkoi tehdä hirveästi mieli ostaa jotain uutta pitsistä jälleen kun tein noita kollaaseja. :)

    Sufffe: Haha, niinhän siinä usein käy! :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!