tiistai 21. elokuuta 2012

Hups, shoppailin taas!

Mulla on ollut useampia vapaapäiviä putkeen ja muutenkin jotenkin vähän enemmän aikaa käydä pyörimässä kaupungilla nyt tän kuun aikana ja sen on huomannut kyllä varmasti mun lompakkonikin... Aina tuntuu tarttuvan jotain mukaan! Tänään viimeksi kävin "vain kahvilassa" ja mukaan tarttui taas jotain kivoja juttuja. Niitä ostoksia en ole ehtinyt vielä edes kuvaamaan, mutta näytetään nyt ensin nämä aiemmin osteutt jutut.

Seppälä oli taas aikamoinen aarreaitta. :) Ostin jo aiemmin alesta tekoripsiä, mutta toisessa Seppälässä ei ollut violetteja, joten ne oli nyt pakko ostaa kun kävin eri Seppälässä. Lisäksi ostin pitkän harkinnan jälkeen yhden Wild & Mild Diamondsin, tuommoisen punaisen. Vyön huomasin vasta kun olin matkalla kassalleja se on itseasiassa miesten. Mutta oli niin kiva ja hyvän värinen, että oli pakko ostaa. Se on tosiaan oikeastikin tuommoinen tumma/likaisen sävyinen, eikä punainen ole siis mikään kirkas punainen. Tuo väri sopii musta just hyvin mun farkkuihin ja muihin vaatteisiin.



Seppälässä oli kaikki farkut tarjouksessa 25e ja olihan mun pakko ostaa yhdet tummat farkut, kun olivat niin kivan näköiset. Mulla alkaa olla monet farkut nyt niin kuluneet, että joudun varmaan kohta heittämään niitä auttamatta roskiin, kun alkavat reikiintyä. Joten puhkikuluneiden tilalle täytyy ostaa uusia. :) Alerekistä löytyi yhdet shortsit, joita aattelin hyödyntää mekkojen alla tai esityksissä tai jossain. 3e hinnalla nää lähti mukaan ja varmaan tulee sen hinnan edestä niitä jossain käytettyä.



Eivätkä ostokseni tähän lopu! Kävin meinaan myös H&:M:llä. Mukaan tarttui leopardikuosinen tuubihuivi, musta vyö ja mustat korkeavyötäröiset shortsit mekkojen alle käytettäväksi tai vaikka esityksiin.



Niin ja tilasinhan mä yhden pikku paketin Cesarsiltakin... Tein tilauksen viikonloppuna ja jo maanantaina tuli iltapäivällä viesti, että pakettini on haettavissa Siwasta. Aika nopeaa toimintaa! Otin toimitustavaksi siis matkahuollon, koska se oli halvempi.



Mulla oli yksi alekoodi käyttämättä Cesrsille, joten olen odottanut malttamattomana, että tuo uusi C1 laatta tulisi myyntiin ja pääsisin alekoodini hyödyntämään. Laatan lisäksi hankin monia jo pidempään himoitsemiani Color Clubin lakkoja. Revvvolution, Diamond Drops, You Got Soul-Ar, Foil Me Once ja Sugarplum Fairy saivat luotani uuden kodin! Ja Cesarsin pikakuivattajaa hankin yhden pullon, koska tää on ehkä paras hinnan ja laadun huomioon ottaen pikakuivattajista, joita olen kokeillut.

Sitten täytyy esitellä vielä muutama juttu, jotka ihana avomieheni mulle hankki. Huomautettakoon, että hän on joskus sanonut, ettei osta mulle yhtään laukkua, koska mulla on niitä niin paljon (=liikaa). No, nyt hän osti niitä sitten...



...kaksi kappaletta! :D



Tuo ylempi Adidas on tarkoitettu kouluun/treenikäyttöön/opetuskäyttöön ja sen hän oli itseasiassa mulle luvannutkin hankkia, kun vanha Puman laukkuni alkaa olla jo aika kuluneen näköinen. Tarjouksesta löytyi, niin nyt kannatti hankkia. Tuo toinen (alempi) olikin sitten jonkinlainen herätehankinta, kun herra tietää miten mä rakastan kukonaskelta ja tuota kuolasin Seppälässä kerran hänen nähtensä. Ja niinpä herra kävi laukun ostamassa mulle! Oon niiiiin onnellinen! :)



Nyt mä odotan kovasti, että ehtisin pitää jonkun leffaillan, sillä tilipäivänään herra kantoi kotiin myös tuon yllä näkyvän leffan. Mä rakastan Underworldeja ja olen odottanut tän leffan näkemistä jo pitkään! Nyt kun löytyis vielä jostain aikaa katsoa se! :D

Omistatteko muuten jo tuon Cesarsin oman laatan? Mitä tykkäätte kuvioista?

Itse tykkään ihan hiiiiirrrrmusen paljon laatasta! :)

5 kommenttia:

  1. Hyvät ostokset! Hauska vyö. Mäkin tykkään tosi paljon tosta laatasta. Mun blogisiskokin kauhisteli, miksei ole itse keksinyt tota kamee -kuviota, niin pidetty se on. En ole vielä ostanut sitä, mutta aion kyllä

    VastaaPoista
  2. No siinä se on: kukonaskel. Vitsi mä oon sitä monta päivää miettiny, että mikä sen kuvion nimi on. Mies loi "ymmärtäviä" silmäyksiä, kun selitin, että no se sellanen kuvio, sillä on oikein oma nimikin...
    -Joo, aivan...
    Siispä: KIITOS, kun päästit mut piinasta. =D
    Hienot ostokset, mutta laatotukset jätän nyt sattuneesta syystä kärsivällisemmille ihmisille. =O

    VastaaPoista
  3. Hirmuisesti kaikkea mukavaa, jälleen kerran ;)
    Ja ihana mies siulla, kun ostelee laukkuja vaikka on sanonu ettei niitä enempää siule sallita :D

    VastaaPoista
  4. tosi kivoja ostoksia ja wau mies ostanu sulle laukkuja ,mä saan aina kuulla et kuin paljon sulla on niitä laukkuja =)
    no onhan niitä
    en omista laattaa mut tosi kivoja kuvioita siinä on
    kävin ite tänään cesarshopissa kun avoimet ovet

    VastaaPoista
  5. Tuittu: Mustakin se kamee on aivan ihana ja korkekonkä ja filmi myös. Varmaan kaikkia kuvioita tulee tuosta laatasta jokus käytettyä.

    Lila lakka: Heh, no nyt sitten painat mieleen tuon kuvion nimen ja kerro sille miehellekin, että se oli kukonaskel, mistä oli silloin puhetta! :D

    ooka: Sanopa muuta. :) Mutta tuo toinen laukku tuli kyllä oikeasti ihan tarpeeseen, sillä täytyyhän sitä nyt koululaukku olla kun koulu alkaa. :)

    eekku: Mä tahtoisin kanssa Cesarsina voimille oville, kerran oon kyllä ollut. Sieltä yleensä löytyy jotain kivoja aletuotteitakin. Mutta taaskin oli huonoon aikaan se, enkä näin kaukaa pääse. Ens viikolla ois sopinut hyvin.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!