keskiviikko 29. elokuuta 2012

Tahdon, tahdon, tahdon!

Nyt on kyllä ihan pakko tehdä tämmöinen himotuspostaus, sillä Mimaxille on tullut kamalan paljon kaikkia ihania uutuuksia! Mä oon nyt viime aikoina tilannut aika useasti Mimaxilta tuotteita ja nyt tekis taas mieli tilata, koska sinne tulee jatkuvasti kaikkia ihania uutuuksia!

Mimaxilla on nykyisin hirmuisen iso valikoima erilaisia leimauslaattoja. A-laatat ovat olleet myynnisä jo jonkin aikaa ja olen itselleni niistä jo muutaman hankkinut. Vielä olisi monia ihania, jotka voisin kotiuttaa. Näissä on minusta tosi hienoja kuvioita, ne ovatt isoja (eli sopivat pidemmillekin kynsille) ja yhdessä laatassa on paljon kuvioita. Nyt viimeiseksi on tullut uusia XL-laattoja, joista haluaisin ehdottomasti laatan 30 ja laatan 35. Lisäksi mua vois kiinnostaa laatta 31 ja laatta 33.

Mä olen ostanutkin jo muutamia OB-laattoja, mutta muutama niistä jäi vielä himotuttamaan. Tässä laatassa on ihana tuo Lumikki, mutta ois voinut olla joku muukin prinsessa tässä, eikö? Tässä taas on hellyyttäviä nalleja ja kirsikkakin on ihan huippukiva kuvio! Vaikka olen ehdottomasti koiraihminen, niin nämä kissat olivat ihania (ja sulat myös)! Tämän laatan melkein jo tilasin tuon keskimmäisen kuvan takia (Audrey Hepburn), mutta ehkä laatassa pitää olla enemmän kuin yksi kiva kuva? Tässä latassa on kivoja kuvioita koko kynnelle, varsinkin nuo pallot on hauska! Merimiesteema on ollut viime aikoin aika in ja tämä laatta voisi olla kiva hankkia, vaiiken niin merimiestyyliin olekaan hurahtanut. Pitsi vetoaa minuun aina, joten tämänkin laatan voisin kotiuttaa. Hello Kitty houkuttelisi kanssa, vaikka yhdestä laatastani se kyllä löytyy jo. Tässä myös yksi kaunis laatta. Muuten aika perinteisiä kuvioita sisältävä laatta sai huomioni pääkallokuvion takia. Tästä laatasta tuli taas mieleen pääsiäinen. Tässä myös kivoja kukkia.

Bongasin myös tämmöisiä kummia soft-stamping lattoja. Näihin ei tarvi erillistä leimasinta tai pyyhintä. Kuulostaa jännältä ja mä tahtoisin nähdä jonkun testaavan näitä! Ainakin facebookin puolella oli keskusteltu näistä ja joku oli niitä jo testannutkin. Kuulemma toimii. :) Kuvia haluaisin kovasti nähdä!

Siirtokuvistakin löysin muutaman uudehkon arkin, joita katsellessä sormet alkaa syyhytä. Näitä mä tahdon kokeilla! Käärmekynnet ois varmasti tosi cool (katselin jo Sally Hansenilta käärmekuosisia tarroja) ja samoin tämä lumileopardi. Niin ja puhumattakaan näistä lohikäärmeistä! Ensi kuussa on ehkä pakko tilata! :) Sinne ne viimeiset kesätyörahat sitten meneekin...

Lakkapuolelle oli tullut uutuutena "mielialalakkoja", eli ne vaihtavat väriä ihon lämpötilan mukaan. Omistan pari tällaista jo eri merkiltä. Nämä ovat minusta aika hauskoja. :) Täällä on mun postaus siitä, kun testaan yhtä tuollaista väriä vaihtavaa lakkaa. Nuo omani ovat siis Mia Secret merkiltä. Niitä myy JT-Cosmetics ja hinta on hieman edullisempi kuin tuo MiMaxin.

Lisäksi voisn ostoskoriin laittaa pari Orlya? Sielläkin oli useampia kivoja sävyjä. Kun osaisi vaan päättää, mitkä sitä ostais... Nuo on sen verran arvokkaita, että jotenkin ne ovat aina lopulta jääneet pois mun ostoskorista. Mutta nyt olen sitä mieltä, että pitäisi kotiuttaa ainakin Miss Conduct Naughty Or Nicesta. Flash Glam FX on myös ihana kokoelma glittereitä ja varsinkin violetti ja vihreä minua kiehtovat, mutta olen juuri tilaamassa muualta glitteritä ja niitä nyt on muutenkin (jostain kumman syystä) aika paljon, joten nyt ainakin yitän uskotella itselleni, että nämä ovat turhan samanlaisia verrattuna minulla jo oleviin tai minulle tuleviin lakkoihin. :D Fired Upista kiinnostaisi Smolder ja Electronicasta Synchro ja Preamp. Niin ja on Orlylta ilmestynyt myös pinkkejä lakkoja, joissa roikkuu ihana roosanauha! Saa nyt nähdä raaskinko näistä jonkun/jotkut tilata. Jos omistatte jotain näistä Orlyista, niin saa suositella! :)

Bongasin muuten facebookista, että China Glazelta on tulossa myös kaikkia jänniä uusia lakkoja! Holoja ainakin on pakko saada ja myös Cirque du Soleilin innoittama kokoelma täytyy katsastaa... Luvassa on myös lakkoja, joissa on jokin erikoinen pinta ja väriä vaihtavia lakkoja... Innolla ja hieman kauhullakin odotan näitä, koska rahaa voi palaa...

Koska postaus ei nyt muuten sisällä mitään kuvia, niin jaampa tähän loppuun vielä kuvan Veetistä...




...joka löysi aika erikoisen nukkumapaikan hetken aikaa tuolissa pyörittyään. :D

Kertokaapa, mitkä kynsijutut teitä nyt himotuttavat?! :)

4 kommenttia:

  1. Ei tällässiä postauksia saa tehä ;D mistä mä hankin rahaa kaikkii noihin kivoihin juttuihin :D:D:D

    VastaaPoista
  2. SaraCupCakez: No niinpä! Mä panikoin nyt ihan samaa! Liikaa tulee kaikkee ihanaa tämän vuoden puolella!

    VastaaPoista
  3. kiva postaus, mutta ois ollu kiva jos oisit laittanu laatoista kuvat, ei tarvis klikkailla jokaista "tästä" sanaa auki :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiva et tykkäsit! Totta, että ois ollut kätevää, jos kuvat ois esillä. En kuitenkaan viitsinyt kaikkia kuvia lainata mimaxin sivulta, kun en itse laattoja omista. Pyrin vain itse ottamiania kuvia julkaisemaan blogissani.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!