maanantai 6. elokuuta 2012

Lakat valtaavat alaa

Vaikka oon luvannut pitää kynsijuttuni kiltisti omassa (isossa) laatikossaan piilossa, niin joskus keittiön pöytä näyttää tältä. Hups.



No, olen jo kyllä kaikki tarvikkeet laatikkooni jo siivonnut, mutta välillä tulee sanomista, kun kynsijutut valtaavat alaa. Yllä olevassa kuvassa näkyy kolme lakkaa, joita en ole vielä esityllyt, joten otetaampa ne nyt tarkempaan tarksteluun.



Citymarketissa oli Sally Hansenin Insta-Dri lakkoja poistomyynnissä. Hintaa näillä oli vain 2e kappale. Ajattlein, että pistän jonkun näistä varmaan tulevaan arvontaan palkinnoksi, mutta itseasiassa nämä olivat kaikki niin kivan värisiä, eikä minulla vielä vastaavia ole, että taidan pitää kaikki itse. :D Sävyt ovat kuvan mukaisessa järjestyksessä vasemmalta oikealle: Pronto Purple, Rapid Red ja Presto Pink.

Anttilan mainoslehtinen tipahti muistaakseni viime viikolla postiluukusta ja sieltä bongasin pari must have hankintaa. Brittilippuja jälleen! Ballerinat oliavt alessa 19,90e ja Adelen levy maksoi vain kympin! Olen jo pitkään ollut hankkimassa sitä.



Yksi kesäasu jälleen esittelyssä. Tämä seeprakuosinen mekko on vaan niin kiva!



mekko H&M
vyö Gina Tricot?
kengät Citymarketista

3 kommenttia:

  1. aika edullisia lakkoja sitten olleet =) ,kaunis mekko ja kivat balleriinat

    VastaaPoista
  2. noi uudet ballerinat on _ihanat_! ♥

    VastaaPoista
  3. eekku: Jep, mä kattelin noita lakkoja jo kerran aiemmin kun olivat tarjouksessa 5e, mutta värit ei olleet niin erikoisia, että olisin silloin ostanut. Nyt ne oli jo niin halpoja, että otin suoraan kolme. :D

    pieni tulitikkutyttö: Kiitos, kerrankin oon tehnyt hyvin noita brittilippulöytöjä! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!