sunnuntai 26. elokuuta 2012

Leopardikuosia ja faktoja

Mä olen äidin luona kylässä (viettämättä viimeistä kesälomaviikkoa), enkä ole jaksanut kaivaa vielä omaa konetta esiin ja bloggaankin nyt äidin koneella käyttäen kuvia, joita olen jo aiemmin muistanut ladata photobuckettiin. Mulla ois kivoja uusia kynsiäkin postaamatta, joten toivotaan, että huomenna jo jaksaisin kaivaa kannettavani tuolta laukusta ja ladata nettiin ne kynsikuvat. Mulla ois kuvia mm. niistä paljon innostusta herättäneistä Sally Hansenin pitsikynsitarroista in action!

Alkuun yksi päivän asu. Tykkään tuosta leopardimekosta ja olenkin sitä nyt ahkerasti käyttänyt. Sormet ristissä toivon, että kouluunkin sen saisin joku päivä päälle, ettei syyskuussa olisi liian kylmää ja sateista...

Korvissa on muuten hauskat vihreät korkkarit, mutta ne näkyvät kyseisessä kuvassa harmillisen huonosti.



mekko Seppälä
toppiH&M
legginsit DooGood
kengät Espnajasta

Huomasin muuten, että mun mustat legginsit on ihan todella huonokuntoiset ja olisi aika hankkia uudet. Melkein ole onnitunut nuo kuluttamaan puhki.

Olen tämän tunnustuksen tainnut aiemminkin saada, mutta miksipä sitä ei voisi kertoa seitsemää uutta faktaa itsestään? :) Vielä kun muistaisi, mitä mä en ole jo tuhanteen kertaan kertonut...




Iepukka ja Maria minua tällä muistivat, joten kiitos heille!

1. En juo kahvia, koska  en tykkää siitä. En tykkää myöskään esim espressota tai kahvikarkeista.
2. Pidän kookoksesta ja kookosta sisältävät karkit ovat ihania, vaikka koen olevani ehkä ainoa ihminen maailmassa, joka niistä tykkää. Ainakin yläasteen suklaa-automaatti oli aina täynnä Bountyja, vaikka muut patukat olivat loppu. :D
3. Kävin katsomassa ensimmäisen balettini kansallisoopperassa 6-vuotiaana ja se oli Joutsenlampi.
4. Tahtoisin joskus omistaa villakoiran. (Joo, en semmoista pölypalloa sohvan alla, niitä on jo riittämiin...)
5. Haluaisin osata laulaa.
6. Luin lukiossa pitkän matematiikan, vaikka en koekaan olevani matemaattisesti lahjakas. Ja ainakin tähän päivään mennessä olen jo onnellisesti unohtanut kaiken lukiossa oppimani, koska ei ole niitäkään taitoja tarvinnut käyttää sitten lukion...
7. Mä tahtoisin joskus yliopistoon lukemaan uskontotieteitä. Jos en ois päässyt tanssinopettajakoulutukseen, niin ehkä mä olisin sitten suunnannut uskonnonopettajan uralle.

Loppuun pakko esitellä mun eräs ostos, josta oon ollut hirmu innoissani, mutta jotenkin on unohtunut hehkuttaa täällä blogissa.



Kuinka moni tunnistaa/muistaa kirjan lapsuudestaan? Tää on niin kulttikamaa! Ja vihdoin mä sain oman Noidan Käsikirjan! :D Mä oon lainannut tuon varmaan miljoonia kertoja lapsena ja osasin kaikki tarinat melkein ulkoa. Oon näin vanhempana bongannut tuon aina välillä Huuto.Net:stä myynnistä, mutta hinta on ollut aina joku 40-60e ja turhan kallis mielestäni. Nyt satuin bongaamaan myynnistä vanhan kirjaston kirjan, jonka sai hieman halvemmalla ja oli pakko ostaa. Tässä on jotain tosi nostalgistakin, kun tää on kirjaston vanha, sillä itse tosiaan aina lapsena luin kirjastosta lainattua kirjaa. Tulee niin elävästi lapsuus mieleen. Ja kirja on mielestäni hyväkuntoinen.

6 kommenttia:

  1. kiva että korkkarit on päässy käyttöön

    VastaaPoista
  2. meillä on neljä villakoiraa joista yksi asustelee mummoalassa :)

    kaksi toyta ja kaksi kääpiötä, yksi toy ja yksi kääpiö ovat myös sokeita :( toisella PRA ja toisella kaihi.. :(

    käy kurkkaan kuvia :)

    www.partofmylifeselina.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Täällä ilmoittautuu yksi joka rakastaa kookosta ! Nyt tiedän taas yhden ihmisen lisää joka siitä pitää. Tähän menessä olen tiennyt vain äitini ja mummoni. Kellekään muulle ei uppoa. En ymmärrä miksi :D

    VastaaPoista
  4. eekku: Joo, ne on tosi kivat ja ahkerasti olen käyttänyt! :)

    Selina: Voi kun oli suloisia villakoiria, kävin meinaan kattoon! :)

    ooka: Jee, en ole yksin! :D Mä en tajua, miten ihmiset ei voi pitää kookoksesta. Mun lemppari täytekakkukin oli lapsena joku semmoinen, missä oli kookosta.

    VastaaPoista
  5. Ei oo tosi, Noidan käsikirja! Miulla on tuo jossakin kätköissä ala-asteen ajoilta, voi vitsit! Meillä oli luokan perällä "kirjasto", josta sai lainata toisten vhs-kassuja tai kirjoja, en saanu tuoda tota sinne julkiseen jakoon kun se oli niin pahiskirja, niin sitä piti lainata muille salaa, hihii! :D

    VastaaPoista
  6. alotoffun: Voi sinä onnellinen, joka tämän kirjan olet omistanut jo lapsesta asti! Mä jouduin aina lainaan kirjastosta! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!