lauantai 1. syyskuuta 2012

Prinsessoja kynsillä

Tässä teille tämmöinen pikainen kynsipostaus tälle viikonlopulle, koska tosiaan ensi viikon alun olen todella kiireinen kuolun ja opetusten alakessa ja pitää nyt postailla vähän kun vielä ehtii. :) Koulua on melkein joka päivä 9-17 ja siihen parina iltana vielä opetushommat päälle, niin vapaa-ajan suhteen ei kyllä ole taas ongelmia. :D Vähän hirvittää, olenko keskiviikkoan enää hengissä kun teen pari melekin 12h päivää siihen heti alkuun... Kevyt syksyn aloitus vai miten se nyt oli...

Mutta nyt sitten ne kynnet. Kynsille pääsi tällä kertaa Disneyn prinsessoja water decalsien muodossa. Ihastuin noihin water decalseihin heti kun näin ne ja pakko oli tilata heti pari arkkia. Kuka nyt prinsessoja voisi vastustaa? :)



Valkoinen pohjaväri ei ole ihan se mun suosikki ja koin nämä decalsit hieman haastavammiksi kuin aiemmat käyttämäni ehkäpä juuri sen takia, koska musta valkoisessa näkyi rypyt paljon helpommin ja tietenkin tuo valkoinen likaantuukin nopeammin. Mutta ihan hyvinä nuo pysyivät sen muutaman päivän siisteinä. Olis kyl kiva saada noita esim vaaleanpunaisella pohjalla ehkä? :)



Pari pikkutyttöä ihastui aika lailla noihin mun kynsiin, enkä kyllä ihmettele. Aika unelmakynnet nuo taitavat olla pikkutytöille? Ja ehkä jonkun mielestä vähän lapselliset näinkin aikuiselle? Mutta mä tykkään prinsessoista ja Disneystä yli kaiken.



Tänään kotiuduin mun lomareissulta ja kotona chillailen rennoissa vaatteissa loppuillan ja myös huomisen, kun täytyy kerätä voimia ensiviikkoon. Niin ja suunnittelen tietenkin ens viikon opetuksia.

farkut H&M
paita H&M
neule KappAhl

4 kommenttia:

  1. oiiii miten ihanat!!!

    VastaaPoista
  2. Ihan superihanat! Mäkin rakastan Disney -kynsiä. Mulla on vaan vähän ongelmia mun Disney -decalien kanssa. Toivottavasti opin käyttämään niitä vielä paremmin.

    VastaaPoista
  3. HANI: Jee, kiva, kiitos! :)

    Tuittu: Disneyn kaikki jutut on kyllä ihania! Kyllä säkin varmasti opit niitä decalsejasi käyttämään. Harjoittelu tekee mestarin. :)

    eekku: Niinpä, eihän siitä mihinkään pääse. :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!