keskiviikko 24. elokuuta 2011

Vielä kesäisiä kynsiä

Vielä on kesää jäljellä, vaikka tänään akoikin koulu. Olen nyt käyttänyt inspiraationani kesän viimeisiä lämpimiä päiviä ja halunnut tehdä vielä kesäisiä kynsiä. Syksyllä ja talvella voi kaivaa laatikosta ne tummat lakat, mutta vielä ei ole niiden aika. Nyt vielä vähän kirkkaita värejä! Lisäksi näin nämä kynnet blogeja selaillessani ja muistin, että olen halunnut yhdistää keltaisen ja vaaleanpunaisen kynsissäni, mutta viimeksi se kokeilu ei okein onnistunut, kun pinkit konadin kuviot eivät erottuneet mielestäni tarpeeksi keltaisesta/nudesta pohjasta. Nyt uusi yritys ja vaaleanpunaista loihdin kynsiini tarroilla ja koristelulakalla.



Ensin laitoin vain tarroja ja ajattelin laittaa tarran joka sormeen, mutta sitten tuli kamala himo koettaa vähän koristelulakkoja, kun en ollut edes tuota valkoista kaksipäistä vielä testannut ollenkaan ja se on laatikossa lojunut jo ainakin kuukauden.



Täytyy kai vielä vähän hehkuttaa, että tuo keltainen L'Orealin lakka on kyllä täydellisen värinen. Todella kesäisen keltainen. Ja pinkki/vaaleanpuainen sopii mielestäni hyvin keltaisen kanssa.

Alla muuten näkyy, että yksi tarra otti heti ensimmäisenä päivänä töissä vähän osumaa ja yksi kukka menetti terälehtensä. Muuten pysyivät kyllä hyvin.



Tässä vielä kuvaa käyttämistäni lakoista:



Sally Hansenin pikakuivattaja on toiminut todella hyvin. En tiedä tuleeko tätä ostettua sen jälkeen kun en saa enää henkilökunta-alea, mutta ainakin olen nyt tyytyväinen, että kokeilin tätä. Seuraavan pikakuivattajan ostan varmaan Cesarsilta...

Mä olen suorastaan koukussa erilaisiin piirakoihin, joita mä väkerrän ahrva se ilta. Ja pakko jälleen esitellä yksi herkku. Tässä on Valion vadelma-lime rahkaa, mustikoita, vadelmia ja valkosuklaan paloja! Oli kyllä kuin karkkia ja minulle se sopii, koska kaikki makea on mieleeni. :) Tätä täytyy tehdä toistekin!



Mä pääsin pitkästä aikaa käymään Rollssissa! Mä niin kaipaan niitä Rollsin pikaruokaloita! Olenko ainoa? Se oli musta paras paikka, parempi kuin Mäkki tai Hese. Rollsin ranskalaiset oli jotain parasta. Niissä oli hyvä mauste. Nykyisin ei taida olla noita Rollseja kuin Teboililla sen huoltoaseman yhteydessä. Eikä ne oo sama asiaa.. Mutta silti ihan mieltä piristävää käydä joskus semmoisessa muistelemassa vanhoja hyviä aikoja. :)



Loppuun vielä aika söpö kuva kaikista Color Clubin lakoistani. Ainakin minusta tämä kuva on aika ihana! :) Niin herkullisia värejä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!