keskiviikko 17. elokuuta 2011

Välihöpinää kun ei ole aikaa parempaan postaukseen

Tykkään, kun mun koira saa aina välillä jotain ihmeen kautta mun kynsiviilan käsittelyynsä ja sen jälkeen sen näyttää tältä...



Toi oli sentään melkein yhdessä kappaleessa. Yleensä viilat on noin sadassa kappaleessa olkkarin matolla. Mä en tajua, mistä se on taas tuonkin saanut, kun yritän pitää vilat niin, ettei ne joudu koiran syötäväksi.

Vielä pari kuvaa mun pinkkimustasta lakkauksestani.. Kun mun vasemman käden niemttömälle kävi vähän köpelösti ja onnistuin lyömään sen johonkin. Se tietty katkes aj tuntuu nyt tosi kököltä. Onneksi ei katkennut kamalan paljon, mutta on se nyt vähän nysä silti... Huomaako pahasti?



Alemman kuvan toinen sormi oikealta on sii se, joka otti vähän osumaa...



Kesä on ihanaa aikaa, kun voi syödä tuoreta marjoja. Ei kulu ees niin paljon karkkia mulla, kun syön marjoja ja teen erilaisia piirakoita!



Pakastinkin on täynnä suomalaisia marjoja talven varalle! Ja loppuun vielä leivontakuvia, kun mä oon ryhtynyt ihan kodinhengettäreksi ja leivon! Joo, myönnetään, oon käyttänyt valmistaikinaa, kun sillä saa niin nopeasti piirakan aikaan. Mutta on tää nyt edistystä, ehkä mä vielä joku päivä heittäydyn ihan hurjaksi ja teen pohjankin alusta asti itse!



Yllä kuningatarpiirakka, jossa Valion maustettua rahkaa, maku tietenkin "kuningatar". Vadelmat oli pakasteesta, mustikat tuoreita torilta. Alla toinen kokeiluni, nimittäin rahkana on Valion valkosuklaa-lime ja sekaan siroteltu wienernougatia rouheena. Tuli aikas hyvää tästäkin, vaikka enemmän olen ehkä marjapiirakoiden ystävä.



Huomenna yritän ehtiä postata niistä mun tilauksista, jotka kotiutui tällä viikolla. Yum Gum lakan olettekin nähneet jo...

3 kommenttia:

  1. Tuo oranssi glitterlakka (joka ei kyl oikeesti ole oranssi, mutta sopii tosihyvin oranssin päälle!) on aivan ihana vaauvaaaaa <3 Yks vinkki ton pikakuivattajan kanssa; se haisee TODELLA PAHALLE! Siis se haju ei kyl taho mennä pois kahen tunnin tuuletuksen jälkeenkään :D Mutta ei se haittaa, kunhan kynnet kuivuu nopeasti ja let's go!

    VastaaPoista
  2. Aivan älyttömän herkullisen näköinen toi sun marjapiirakka :P Niin ja kiitos vielä tätäkin kautta, sain vaihdettua sen taustan :D

    VastaaPoista
  3. Äh, en vieläkään saanut tänään aikaan postuasta noista tilauksista, no huomenna ehkä. Kiitos Mirjalle, tein tänään melkein samaisen piirakan, mutta nyt oli lisäksi vielä valkosuklaata ja tuli aikas hyvää. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!