maanantai 15. elokuuta 2011

Inspiraatiota

Oon selaillut paljon eri kynsiblogeja ja saanut paljon inspiraatiota. Ihastuin näihin kynsiin ja halusin heti toteuttaa oman versioni, mutta tajusin, ettei mulla ole hyvää vaaleanpunaista perus lakkaa. Tuo Isadoran graffitilakka multa kyllä löytyi pinkkinä. Päätin sitten toteuttaa oman versioni mustana ja kultaisena. Ja tänään postissa saapui täydellinen barbimainen kynsilakka, jotta voin tehdä tuon pinkkimustankin version! Postaan kummatkin versiot sitten yhdessä tänne blogiin. :)

Haluan kokeilla myös tämmöistä lakkausta. Se on aiak tumma, enkä kyllä ihan vielä halua luopua ihanista pirteistä kesäväreistä kynsissäni, mutta hieman syksymmällä sitten. Ja satuin löytämään myös mielenkiintoisen tuton: Graffitilakka goes glitter. Täät täytyy kokeilla! Mulle on tulossa noita glitterdusteja postissa... Samaisella sivulla on kiva tuto myös marmorointikuvioihin. Sitäkin voisin testailla joskus, kun on aikaa vähän askarrella.

Tuolla samaisessa Nailicious blogissa on myös arvonta menossa, johon voitte osallistua täällä. Katsokaa palkinnot alla olevasta kuvasta.



Muutama kuva muutamasta ostoksestani viime ajoilta. Nyt olen koettanut rajoittaa lakkojen ostoa. Olen päättänyt, että voin tilata niitä netistä, mutta en nyt osta mistään kaupoista. No, yhden lakkaostoksen sorruin tekemään, mutta senkin vain, koska olin kyseisen lakan itselleni varannut.



Rimmelin Disco ball lakka on niin bling, että tämä oli pakko saada!



Hankin muutaman kauniin viinilasin (oikeastaan äiti nämä maksoi) kun kävin Hämeenlinnassa, enkä muistanut näitä aiemmin esitellä. Ihanat mustat jalat!



Disneyn leffat oli tarjouksessa Citymarketissa. Ma rakastan Disneyn leffoja. Fantasiasta olen haaveillut jo pitkään ja vihdoin se löytyi noista tarjousleffosita! Nyt odotan, että Fantasi 2000 tulis myös aleen... En ole kyllä kyseistä leffaa nähnyt kertaakaan. Alladdin piti hankkia jo aikoja sitten, mutta se ehti aina loppua ennen kuin sain sen ostettua.Nyt mä varasin sen itselleni heti tarjouksen ekana päivänä. :D Alladdin on yksi parhaita Disneyn leffoja. Mä osaan ne laulut edelleen ulkoa... Näitä Disneyn tarjouksiahan on aina tasaisin väliajoin. Sain nyt kokoelmiini myös Robin Hoodin, joka on yksi ehdottomia lapsuuden suosikkejani. Tätä mulla ei oo koskaan ollut ostettuna videonakaan, vain telkasta nauhoitettuna. Kaikki olivat muuten juhlajulkaisuja.

Loppuun vielä kuvia todellisista herkuista!




Onko joku muu ihastunut totaalisesti paikkaan nimeltä Punnitse & Säästä? Siellä on ihania naposteltavia! Ostin makeanhimoon (kuva yllä) jugurttiananasta, valkosuklaalakuja, salmiakkilakuja, mustikkajugurttirusinoita, jotain jugurttipähkinötä (siellä on vaikka mitä erilaisia) ja varmaan vielä jotain muuta, mitä en ny tmuista mainita. Kokeilin nyt myös erilaisia maustettuja cashew-pähkinöitä (kuva alla). Oli välimerellisillä mausteilla, chilillä, juustolla... Nämä oli ihan super hyviä! Tahtoo lisää!



Mä tosiaan sain tänään kaksi tilausta kotiin ja vielä yhtä odottelen. Ehkäpä se tulee jo huomenna?

2 kommenttia:

  1. Noi mustapunaset on ihan vampyyrikynnet! Voisin niin kuvitella ne sulle!! :D

    VastaaPoista
  2. Niin on! Mä löysin yhden ihanan vampyyrilakankin, minkä tilaamista oon suunnitellut! Sopis tähänkin lakkaukseen hyvin...

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!