perjantai 12. elokuuta 2011

Tilattuja

On ollut niin paljon kaikkea muuta postattavaa, etten ole aiemmin musitanut/ehtinyt postata kuvaa tilauksesta, joka mua odotti eteisen lattialla kun kotiuduin lomareissustani viime perantaina. Tein siis pienen tilauksen Dazzling Nailsille ennen reissuun lähtöäni. Ja tämmöisiä minä sitten tilasin:



Kotiin on kyllä paljon kivempi tulla, jos on joku ylläri odottamassa. :)

Tilaus sisälsi siis hopeisia ja violetteja timantteja. Kumpaakin oli 50kpl. Lisäksi kirjekuoressa oli vielä neljä Bundle Monsterin laattaa. Oli pakko tilata, kun niitä oli vielä jäljellä. Tilasin nyt laatat BM09, BM12, BM15 (ihana riikinkukko!) ja BM20.

Mulla on tällä hetkellä enemmän Bundle Monsterin laattoja kuin Konadin. Noin BM:n laattojen koko kynnelle tarkoitetut kuviot on kyllä auttamatta vähän pieniä mulle. Konadin kuviot riittää paremmin koko kynnelle. Mutta kyllähän noita BM:n laattoja voi käyttää kun on luova lakkauksen kanssa. (Esim näin.) Mutta voin nyt kertoa, että mulle on tulossa lisää Konadin laattoja, sillä tilaus meni Cesarsille, kun en voinut vastustaa heidän alennuksiaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!