perjantai 5. elokuuta 2011

Lomakuulumisia

Olen tämän viikon viettänyt lomaillen, sillä otin vähän töistä palkatonta vapaata ja lähdin koiran kanssa kotikulmilla käymään. On itse asiassa tullut käytyä aika monessa muussakin paikassa, ei vain Hämeenlinnassa, mutta niistä muista paikoista myöhemmin lisää...

Kynsilakkoja olen metsästänyt nyt ympäri Suomea ja kyllähän niitäkin on tarttunut muutama mukaan. Täytyyhän sitä käyttää tilaisuus hyväksi, kun käy useammassa kaupungissa viikon sisään... Kuopiostahan en onnistunut löytämään OPIn lakkoja tarjouksesta, mutta niitä löytyi esim Ideaparkista. Värivalikoima oli kuitenkin niin suppea ja ne olivat semmoisia perus punaisia, että jäi ostamatta. Höh. Kouvolassa ja Hämeenlinnassakin etsiskelin OPIn tarjouslakkoja ja yksi tarttui lopulta mukaan. Vähän olen pettynyt, kun en enempää löytänyt, eikä tämä yksikään mikään sikahalpa ollut. Halpislakkoja kyllä nappasin mukaani sitten sitäkin enemmän Kouvolan reissulta... Niistä tulossa postausta myöhemmin.

Mä metsästin myös mattalakkaa ja pitäisi kai uusi päällyslakkakin ostaa. Otin reissuun mukaan jämät mun päällyslakasta ja vanhasta pikakuivattajasta (alla kuva). Kohta täytyy aloittaa jo se uusi pullo pikakuivattajaa, sillä vanha on ihan lopussa ja lakkaa saa vain pulloa kallistelemalla. Onneksi on uusi pullo jo odottamassa. Laatu on muuten pysynyt hyvänä tuossa Trindin lakassa ja voi olla, että tulee toistekin ostettua tuota Trindin pikakuivattajaa. Niin ja mattalakkaa en yksinkertaisesti onnistunut löytämään. Mä oon kaikki Anttilan alelaaritkin käynyt läpi, mutta ei oo onnistanut. Voisin hyvin sitä Rimmelin mattalakkaa kokeilla, mutta missään ei sitä nähtävästi enää ole? Oisko jollain vinkata jotain hyvää ja mahdollisesti halpaa mattalakkaa?



Tuossa yllä tosiaan näkee, minkä verran mulla on päällyslakkaakin enää jäljellä... On mulla sitten yksi Mavalan lakka, mutta se on jo ihan liisteriä ja pitäisi heittää koko turhuus pois. Mavalan lakat menee niin nopeasti huonoksi...

Matkaan otin mukaan muutamia lakkoja, mutta rehellisesti sanottuna en ole näillä ehtinyt mitään lakkaamaan. Olen vain testannut uusia lakkojani. Lakkauksistani tulossa kuvia kun kerkiän niitä postata... Alla vielä kuvaa lakoista, jotka lähtivät kotoa mukaani. Olisin kovasti halunnut testata ainakin tuota kultaista cracklea, mutta en ole saanut aikaiseksi.. Huomenna ehtis vielä varpaankynsiin laittaa ennen lähtöä kotia kohti.



Yksi iso uudistus on tässä lomaillessani tapahtunut, nimittäin hiukset lyheni aika radikaalisti! Sai ne uuden värinkin, mutta sen suhteen en ollut niin radikaali. Kuvat puhukoot puolestaan. Onhan sitä kesää vielä jäljellä, niin voi leikata kesätukan...









Mun piti ajoittaa tälle viikolle jotain postauksia, mutta en oo yksinkertaisesti ehtinyt. Nyt on aika paljon ostoksia ynnä muuta rästissä ja muutamat kynnetkin esittelemättä. Mutta huomenna lähden kotiin ja postailen sitten niitä ostoksia yms.

Ja jos joku ihana ihminen sattuu olemaan paikassa, jossa on OPIn lakkoja puoleen hintaa tarjouksessa, niin mulle saa ostaa! :) Ja voidaan neuvotella semmoisestakin, että mä voin maksaa sen lakan hinnan takaisin tälle hirmu mukavalle tyypille. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!