tiistai 16. elokuuta 2011

Kultaista ja mustaa & vaaleanpunaista ja mustaa

No niin, nyt esittelyssä mun koristelutaitojani graffitilakalla.

Mä siis törkeästi menin ja varasti idean Charming Nailsilta. :D Mulla ei ollut heti alkuunsa hyvää vaaleanpunaista lakkaa tähän, joten lähdin kokeilemaan lakkausta ensin samalla idealla, mutta väreinä olivat kulta ja musta. Aika eri fiilsi tulee noista kultamustista kynsistä verrattuna pinkkimustiin. Pinkkimustat on söpösti rock, mutta mustakulta on jotenkin glamourimpi yhdistelmä. Ja itse kun laitoin vielä glitteriäkin. (Voisihan tuohon pinkkiinkin laittaa jotain glitteriä?)

Kultamustat



Yllä kuvaa käyttämistäni tarvikkeista. Mä oon aika ihastunut tuohon kultiseen graffitilakkaan, niin halusin sitten jo pelkästään senkin takia käyttää pinkin tilalla kultaista.(Tosin ei mulla kamalasti ole valinnanvaraa noissa graffiteissa...)



Eka lakkasin kynnet kultaisella ja mustalla lakalla. Nämäkin kynnet näytti aika hauskoilta. En tehnyt käsistä symmetrisiä.



Sitten lakkailin kärkiä graffitilakoilla vinosti. Vinosti lakkaamalla saa kyllä paljon mielenkiintoisempaa jälkeä kuin pystysuoraan lakkaamalla. Lisäsin myös dotting toolilla pilkkuja kynsiin.



Viimeistelin koko komeuden kultaisella glitterillä. Laitoin sitä noille isommille kultaisilel alueille ja minusta se antoi hyvän loppusilauksen kynsille. En mä vaan voi olla tykkäämättä, jos kynnet vähän kimmeltää. :)




Pinkkimusta



Yllä välineeni. Huomatkaa ihana uutuus, nimittäin Color Clubin Yum Gum lakka! Sain sen eilen, kun Huuto.Netin huutoni kotiutuivat. Koetan saada aikaan esittelypostauksen tällä viikolla kotiutuneista kynsijutusita mahdollisimman pian!



Katsokaapa nyt miten hyvin nuo ovat samaa väriä, siis Isadoran graffiti ja Yum Gum! Yum Gum tuoksuu muutent odella voimakkaasti Hubba Bubba purkalle! Mä tykkään kyllä paljon tuoksulakoista, mutta en oikein osaa päättää onko tämä kiva tuoksu vai ei. Se johtuu varmaan siitä, että itse en tykkää yhtään makeista tai tosi hedelmäisistä purkista. Itseasiassa inhoa Hubba Bubbaa, siis sen makua. Itse tuoksussa ei varrmaan ole mitään vikaa, mutta kun yhdistän sen aina purkan makuun, niin tulee ristiriitainen fiilis.



Osa kynsistä sai pohjavärikseen mustan, osa vaaleanpunaisen. Yum Gum kuivui muuten todella nopeasti, vaikka sitä piti laittaa aika paksu kerros, että sai tasaisen lopputuloksen.



Ja sitten päälle graffitilakkoja ja pisteitä dotting toolilla, kuten kultamustassakin versiossa. Lakkailin vähän eri tavalla, eikä kaikkien kynsien kärjessä ole nyt graffitia. Sotkusita puuhaa tämä oli taas, kuten yllä olevasta kuvasta näkyy. Alla vähän siistimpi versio lakkauksesta, kun olen yrittänyt vähän poistaa yli menneitä lakkoja. Jälleen muuten oikea ja väsen käsi ovat keskenään erilaiset. Ylempänä on siis vasen käsi ja alempana oikea.



Kummasta versiosta muuten tykkäätte enemmän? Itse tykkäsin ehkä jopa tuosta kultamustasta enemmän, vaikka olenkin vannoutunut vaaleanpunaisen fani. Kultamustista kynsistä sain yhdet kehut töissä, mutta tätä vaaleanpunaista versiota on kehuttu jo yksistään tänään kolmesti!

4 kommenttia:

  1. Minusta taas tuo vaaleanpunainen on kivempi (: Söpö!

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään tuosta kullasta enemmän mutta ihania molemmat :) ja fanitan yleensä enemmän pinkkiä kuitenkin.

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti mun mielestä toi kultamusta oli parempi :)
    Auta tolloa, jooko?!? Miten ihmeessä sä sait vaihdettua ton tausta kuvan? Mulla ei oo niin mitään tietoo tosta kuin noita koodeja vaihdetaan... Löysin ihan tosi ihanan taustan ja oon nyt kohta kaks tuntii täällä tuskastellu ja ei vaan onnistu... Voitko laittaa mulle yksityiskohtaisen ohjeen (jota siis tyhmempikin tajuu) tonne mulla sähköpostiin mirjalepisto@gmail.com Olisin ihan ikuisesti sulle kiitollinen :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille palautteesta! Mä laitan Mirja sun blogiisi ohjeviestin ihan kohta! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!