torstai 11. elokuuta 2011

No ne OPIt! (Ja vähän muutakin.)

Lupasin vähän tarkempaa postausta mun viime viikolla hankkimista OPIn lakosita. Tässä tulee!



Kuvassa esiintyvät:
Mother Road Rose
Blue Shatter
I'm Suzi & I'm a chocoholic

Tuon shatterin sain tosiaan lahjaksi, etten sitä itse ole ostanut ja se ei varmaan ole missään tarjouksessa... Mutta nuo kaksi punaista OPIa olivat. Toinen on Hämeenlinna Sokoksesta ja toinen Hämeenlinnan Sokos Emotionista.

Ihan kivat värit ovat, vaikka olisin kaivannut jotain muutakin kuin vain punaista... Mutta ehkä sitten joskus toiste onnsitun löytämään muunkin värisiä OPIn lakkoja tarjouksesta...

Cesarsilla on muuten Konadin laatat ja erikoislakat tarjouksessa! Mun on ehkä pakko tilata! Ja mä olin niin suunitellut tilaavani muutamasta musuta paikasta, kun oon löytänyt uusia kivoja suomalaisia nettikauppoja. No, nyt on ehkä pakko laittaa sinne Cesarsillekin se tilaus. Siellä on muuten jotkut Color Clubin lakatkin tarjouksessa. Ei valitettavasti kaikki, mutta pari kokoelmaa. Käykää ihmeessä katsomassa!

2 kommenttia:

  1. miksei mulla näy sun uusinta postausta jonka otsikko oli joku "tilattuja"?:( tulee ilmoitus että "sitä sivua ei ole olemassa" :O

    VastaaPoista
  2. Mä postasin sen vahingossa keskeneräisenä kun piti tallentaa. En oo saanut vielä kokonaan valmiiksi. Varmaan huomisen aikana tulee esille, no hätä! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!