sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Teemaviikko: Hedelmiä - Hedelmäsalaatti

No niin, teemaviikon vika päivä ja vika postaus! Tällä kertaa halusin jotkut tosi pirteät kynnet ja kaivelinkin laatikostani vielä testaamattoman Color Clubin You Got Soul-Ar. Ihana kirkas oranssi lakka, jossa kivasti kimmellystä seassa.



Lisäsin kynsiin hedelmätarroja, joissa oli sekalainen sakki eri hedelmiä. Alla on kynsistä kuva vielä salamalla. (Yllä olevassa kuvassa lakan väri on lähempänä oikeaa.)



Tällä viikolla olen saanut myös muutaman uuden kynsiin liittyvän jutun, jotka olen ostanut facebookin kirppikseltä. En ole ehtinyt näitä vielä esittelemään, kun on teemaviikko menossa, mutta nyt vikaan postaukseen liitän nämä ostokseni.



Bongasin pari pakkausta Sally Hansenin kynsitarroja, joita suorastaan rakastan. Ehdottomasti parhaita kynsitarroja (koko kynnelle), joita olen koskaan kokeillut. Ja tuo kukonaskelkuvio on aivan ihana! Toinen kuvio on väreiltään ihan mun juttu, joten varmasti sekin tulee käytettyä. Hinnalla näitä ei oltu pilattu. :)

Toinen facen kirppisostos kotiutui sopivasti syntymäpäiväkseni.



Ostin OPIn ihanan Happy Annaversary!:n ja Sinful Colorsin Cream Pinkin, joka on kyllä ihanan herkullinen pinkki kultaisella shimmerillä.

Semmoinen oli tämänkertainen teemaviikko. Toivottavasti tykkäsitte. Ensi viikolla postailen vähän synttäreistä ja koulusta varmaankin, mutta alkuviikon voin olla aika kiinni koulu- ja työjutuissa. Sain kaverilta hauskoja kuvia meidän Savonia 20v. juhlista, niin niitä täytyy tännekin postata. Ens viikolla ois kotiutumassa vielä lisää ostoksia, arvontapalkinto ja joku synttärilahjakin... Maltan tuskin odottaa! :)

8 kommenttia:

  1. Oikein on kivat ja pirteät kynnet, tykkään:)

    VastaaPoista
  2. Kivat hedelmäranskikset!

    Minäkin olen ihastunut noihin Sally Hansenin kynsitarroihin. Erinomainen pysyvyys ja suhteellisen helppo asentaa siististi! :)

    VastaaPoista
  3. kivat kynnet ja kivoja ostoksia =)

    VastaaPoista
  4. Sissi: Kiitos, nää on yhdet mun koko viikon lempparit. :)

    Pumpulipupu: Kiitos! Mä oon oikeasti testnnut muidenkin merkkien tarroja, mutta ovat olleet huomattavasti musta hankalampia ja paksumpia, jolloin eivät asetu yhtään niin hyvin kynnelle. Ja olin ihan innoissani kun löysin noi halvalla sieltä kirppikseltä!

    Eekku: Kiitos paljon, nyt oon taas innostunut osteleen, vaikka lakkoahan mun piti pitää. :D

    VastaaPoista
  5. toivottavasti ylläri lahja saapui ehjänä perille ja tykkäsit niistä

    VastaaPoista
  6. nyt on blogissa uusia korkkarikorviksia myynnis tän päivän postauksessa

    VastaaPoista
  7. eekku: Korvikset tuli ehjinä ja tänään oli jo toinen pari korvissa! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!