torstai 9. helmikuuta 2012

Ruskeaa lakkausta jälleen

Olen viime aikoina lakkaillut aika paljon ruskealla ja jälleen on luvassa ruskeaa lakkaa. Jotenkin oon vaan onnsitunut ostelemaan semmoisia lakkapaketteja, joihin kuuluu rusehtavia lakkoja. En mitenkään tarkoituksella ole näitä hamstrannut. Mutta täytyy nyt sanoa, että olen aika lailla tykästynyt eri ruskean sävyihin nyt, kun niitä on tullut kokeiltua.

Nämä kynnet mulla oli ennen Lumikuningattaren esityksiä ja nämä jouduin sitten esityksiä varten ottamaan pois. Ihan huippua, että huomenna pääsee taas lakkaamaan kynnet! Nyt oon jo pari päivää viihtynyt näissä karmeissa keltaisissa kynsissä, jotka lohkeilee jatkuvasti, kun ei ole tarpeeksi lakkaa suojana.

Ekana vähän swatchia tuosta China Galzen Ingridistä. Oli sekin aika kaunis ruskea lakka. Hieman kultaista shimmeriä mukana.





Päälle laitoin Nubarin G188 eli Nubar 2010, jos nyt oikein tulkitsin tuon pohjan tekstin. Aika kivan näköinen tuli näinkin. Tätä oli (yllätys yllätys) vaikea saada kuviin näkyväksi, mutta tässä on nyt pari yritystä.





Sitten kaivoin vielä Konadin välineitä esiin, koska halusin pitkästä aikaa leimailla. Kynnetkin on sen verran lyhyet, että nuo kokokynnen kuviot pääsivät käyttöön. Ja hyvin riittivät peittämään koko kynnen! Jee! Mä siis kuvittelin, että mä oisin omistanut tän laatan, jossa on tuo kiva eläinkuoseja yhdistelevä kuvio. No, ei mulla tuota ollutkaan, niin pääsi sitten vähän eri laatta käyttöön. Eläinkuosia löytyi kuitenkin. Ja kultaisella konadin lakalla leimasin.



Aion kyllä hankkia tuon laatan M78, joka multa nyt puuttuikin. Ja samalla vois tilata myös laatan M71, joka on ihanan tyttömäinen. Olen sitä pitkään jo himoinnut. M74 sisälsi myös kivoja kuvioita koko kynnelle. Koko kynnelle ois ihania kuvioita myös M61:ssä. Ja haluaisin kyllä M63:nkin, mutta mulla on jo eräs toinen laatta, missä on kukonaskel. Himotuslistalle meni kyllä nyt myös ehkä M36, koska eihän kukkia voi koskaan olla liikaa, eihän?

Nuo kaikki Konadin laatathan ovat nyt Cesarsilla alessa. Tosin huoamsin, että ne saa silti halvemmalla Sanna Taralta, jos sattuu löytymään samaa. Mulla ois kyllä muutenkin tilattavaa tuolta Cesarsilta. No, ehkä vois laittaa kumpaankin tilauksen menemään.. Ja hyvsäti ostolakko... :P



Illalla pöytälampun valossa oli aika mahdotonta saada kivoja kuvia, mutta onneksi seuraavana päivänä ehdin napsia kuvia valoisalla! Auringonvalo toi kynsistä kivasti esiin vihreitä ja vähän myös oransseja sävyjä. Tuo kultainen leimaus erottui juuri sopivasti, mutta ei likaa, vaan kauempaa kynnet näyttivät periaatteessa yksivärisiltä. Halusinkin tällä kertaa aika huomaamattoman leimauksen.








Ajattelin kokeilla myöhemmin jonkun eläinkuosin leimailua valkoisella lakalla jollekin rusehtavalle pohjalle. Voisi meinaan toimia. :) Mutta ehkä mä pidän nyt hetken taas taukoa täsät ruskeasta ja kokeilen jotain muuta väriä välillä?



Mulla on nyt jo suurin osa Lumikuningattaren esityksistä takana. Huomenna on kaksi vikaa vetoa. On ollut kivaa ja ollaan saatu hyvää palautetta. On tullut kehuja myös ihan henk koht opettajilta ja se on ollut tosi mukavaa tietenkin. Päiväkoti/koululaisnäytös oli tänään tosi täysi ja katsoin, ettei huomiselle illallekaan ollut enää paljon lippuja! Kivaa päästä esiintymään isolle yleisölle. :)

Pari kuvaa keskiviikon iltapalasta, jonka nautin esityksestä kotiuduttuani.



Palkkio hyvästä suorituksesta oli laskiaispulla. :) Tosiaan vain toinen noista.



Ja sitten olikin jo kiire nukkumaan, koska aamunäytökset ovat jo klo9, eli aikaisia herätyksiä siis! Ei oo kyllä mun juttu, kun joutuu heräämään ennen kasia, että on hyvissä ajoin paikalla hiusia ja meikkiä laittamassa. Niin ja lämmitelläkin pitäis. No, onneksi on vain pari näin aikaista aamua.

Ai niin, pari kuvaa oon onnistunut nappaamaan itsestäni kun hiukset ja meikki on valmiina. Tosin huuliin lisäsin kyllä vähän punaa kuvien oton jälkeen, mutta sen teen aina vasta juuri ennen lavalle menoa. Esitysvaatteet kyllä uupuu näistä kuvista, mutta jos huomenna sais niistäkin kuvaa.





Sinänsä vähän harmi, kun on useampia rooleja, niin ei voi meikata mitään rooliin sopivaa, vaan mennään tommosella perus meikillä ja kampauksella. Tekis mieli tehdä ihan itse huvikseen jotkut rooliasuihin sopivat meikkaukset.

6 kommenttia:

  1. Kivaa nähdä roolimeikki! :) Olisi myös kiva lukea millaisia rooleja sulla oli tässä teoksessa, jos jaksat kertoilla joku päivä :) Tsemiä viimeisiin näytöksiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voin ehdottomasti avata vähän paremmin tätä Lumikuningatarta ja omia roolejani, kun koko homma on onnellisesti takana ja voin taas jumittaa paremmin koneen ääressä. :) Sain tänään muutaman kuvan ainakin yhdestä rooliasustani ja kuulemma joku on kuvannut meidän esitystä, että jos niitä kuvia joskus sais käsiinsä...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Aww, voi kiitos! :) On kyllä hassu katsella itseään peilistä näin vahvasti meikattuna, kun ei ole taas siihen tottunut. :)

      Poista
  3. Heiii tosikivat kynnet nainen! (: Vähän ehkä sellasta joulusta vibaa ainakin tuossa pöytälampun valossa otetussa kuvassa, mut ihan sika kiva ku ne tollee siftaa vähän eri värejä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon ihan rakastunut nyt kyllä näihin lastulakkoihin, jotka tosiaan vaihtaa väriä aika kivasti eri valoissa. Täytyy vaan koittaa kaikkien mahdollisten eri väristen lakkojen päällä, et miltä näyttää. :)

      Poista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!