lauantai 31. elokuuta 2013

Instagramin syövereistä

Ne, jotka mua ovat seuranneet Instagramin puolella, ovat jo perillä aika lailla tämän postauksen asioista, mutta teempä tämmöisen pienen "hei mitä kuuluu" koosteen nyt tänne blogiinkin.



Seppälässä on paljon lakkoja poistomyynnissä ja kävin itsekin sieltä taas muutaman kotiuttamassa. Lisäksi ostin eurolla kivat ruusukorvikset.



Hankin myös uuden ripsivärin, kun edellinen alkaa olla jo aika lopussa. Mä ostin testiin tuollaisen Maxfactorin tuotteen, jota en oo ikinä kokeillut, mutta kun siitä löytyi vedenkestävä versio ja oli alessa, niin en todellakaan voinut vastustaa. Toivottavasti on hyvä!

Hamstrasin myös töistä kaikkea tarpeellista henkilökunta-alella ja tarttui mukaan kaksi Essietäkin, kun olivat tarjouksessa plussa-kortilla. :) Niin ja samoin nuo Sally Hansenin ihanat tarrat! Valikoimaan oli tullut vielä uusia ihania kuosejakin! Kuvasta voi bongata myös uuden kuivashampoon. TRESemme on ekaa kertaa nyt ostettu testiin. Saa nähdä pärjääkö tämä yhtään mun kestosuosikille, Klipotekille.



Lakat vielä omassa kuvassaan. Ne ovat The Girls Are Out ja Madison Ave-hue.



Sain myös tämmöiset ihanuudet kaverilta kun kävin viemässä hänelle vähän kynsijuttuja.



Instagramin puolella olen jakanut joitakin kuvia mun tikkuprojektista ja toivottavasti mä pääsen täällä bloginkin puolella jossain vaiheessa sitä esittelemään paremmin. Mulla on nyt vasta ihan muutamia lakkoja tikuilla, aloitin mm. holoista, hiekkalakoista ja glittereistä. Hitaasti tässä edetään...



Tämän tikuttelun seuraukseni muutama holo lähtikin myyntiin ja ehkä niitä lähes dupeja löytyy kun vaan pääsen taas tikuttelua jatkamaan.



Mä olen nyt taas reissun päällä, koska on mun viimeinen kesälomaviikko ja kesätyötkin loppui, joten vietän ihan oikeaa lomaa! Kesäinen sää on kyllä aikalailla vain haave enää, mutta kiva on olla lomalla ja kiva vähän reissata taas. Pojatkin alkaa olla jo aika kokeneita junamatkaajia. :)



 Huomatkaa muuten yllä olevassa kuvassa kaapista käyttöön löytynyt Lady Gagan keikkapaita. Ihana tehdä välillä löytöjä omalla vaatekaapilla.. :D

Junassa on tullut viihdyttyä enemmänkin, sillä reissasin vielä Helsinkiinkin Cesarsin avointen ovien aikaan ja käväisin samalla katsomassa ystäväni uuden kämpän.



Pikainen lähtö sai aikaan sen, että kynnet piti laittaa vasta junassa. :) Onnistui jopa ihan hyvin! Mun oli pakko testata ylempänä näkyvää pinkkiä tikkuhilettä, joka on kaikessa kimmellyksessään äärettömän söpöä! Tuli todelliset pörrökynnet ja tää väri oli jotenkin aivan täydellinen kaikessa söpöydessään.



Kovin käytännölliset kynnet eivät olleet. En laittanut tikkuglitterin päälle lakkaa ja kyllähän noi tahtoi jäädä kaikkialle kiinni.

"Helsinkipäivän" asuni oli seuraavan lainen:



mekko Seppälä
toppi H&M
vyö Seppälä
takki H&M(?)
laukku tuliainen äidiltä
korvikset Seppälä

Korvissa mulla oli tosiaan postauksen ekassa kuvassa näkyneet korvikset. Ja jalassa mustat ballerinat, jotka eivät ihan näy tuossa hissikuvassa, mutta ovat varmasti vilahtaneet blogissa aiemmin useastikin.

Niin ja mitä sieltä Cesarsilta sitten lähti mukaan? No alessa olleita Ruby Wingejä tietenkin! Mä oon himoinnut noita tuoksuvia jo pitkään! Lisäksi ostin yhden vanhemman kokoelman lakan alelaatikosta vain vaivaisella 4e:llä! Nämä ovat edelleen alessa, täällä.



Se, mitä mä kanssa lähdin oikein varta vasten hakemaan oli alla näkyvä laatta. Nyt on sitten leimauskuvioita hetkeksi...



Mä en oo aiemmin ihastunut mihinkään super isoon leimauslaattaan erityisesti, mutta tässä oli kaikki kuviot ihan mahtavia ja mulla ei ollut paljoa vastaavia kuvioita ennestään. Tän hankinta kannatti, koska kuvioita on satoja ja hintaa vain noin 25e. Laatta löytyy täältä.

Kävin nopeasti myös BBE:n liikkeessä Kampissa ja siellä oli alessa kaikki. Mukaan tarttui pari lakkaa, joista toinen järkytyksekseni oli tikkuhilettä! Mutta tuollainen kimmeltävä tikkuhile ei ole yhtään musta rumaa, vaan tykkään! Niin ja kuvassa on lisäksi siis vielä meikkisuti ja glitterinen eyeliner! Tämän hankinnasta mä oon kirjoitellut aiemminkin ja nyt löytyi tosi sopuhintainen. Nyt jälkeenpäin kun ajattelen, niin oishan sieltä alesta voinut vielä pari lakkaa lisää hankkia, mutta ehkä parempi että harjoittelen ja siedätän itseäni noille tikkuhileille eka tolla yhdellä lakalla...



Hämeenlinnasta nappasin mukaani kolme Seppälän lakkaa vielä, kun olivat tarjouksessa "osta 3 maksa 2". Oli pakko ottaa tuo paljon kehuttu valkoinen ja mattalakoista otin vaaleanpunaisen, josta valitettavasti oli irronnut nimitarra ja en nyt tiedä tuon sävyn nimeä. Noilla mattalakoilla kun on olemassa kuitenkin nimet. Ja vihreä hologrammilakka sitten vielä kolmanneksi. Jäin vielä miettimään, joso sitä hakisi toisenkin kolmen setin...



Ens viikolla mulla alkaakin sitten jo koulu ja tanssinopetushommat. Kesä on mennyt tosi nopeasti.. Ja vika vuosi koulua alkaa! Vaikea sitäkin on uskoa... Aika se vaan menee niin vauhdilla! Toivottavasti ehdin kirjoitella edelleen blogiin mahdollisimman usein, vaikka koulukiireet taas alkavat.

P.S. Postauksen linkit ovat teitä helpottamaan, en hyödy niistä mitenkään!

6 kommenttia:

  1. Nails vaaleanpunainen matta on nimeltään Day Dream. :)

    VastaaPoista
  2. Miracle: Kiitos, aattelinkin et joku kyl tietää sen! :)

    VastaaPoista
  3. ihania ostoksia ja ois ollut kiva nähdä ku kävit täällä ehkä sit joskus törmätään

    VastaaPoista
  4. Eekku: Joskus kun oon pidemmän aikaa Helsingissä, niin täytyy vaikka yrittää nähdä! :)

    VastaaPoista
  5. Fani: Kiitos, käympä tsekkaamassa! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!