torstai 29. elokuuta 2013

Löytöjä äidin luota

Mulla on Kuopion miittiin liittyen toinen postaus ihan viittä vaille valmis (kaikki Make Up Storen kuvat vihdoin valkattuna ja tuotteet kuvattuna) ja yritänkin saada sen huomenna postattua!

Mutta tähän väliin ihan tämmöinen pikainen postaus, jossa muutama kännykkäkuva joistakin (heräte)ostoksistani ja päivän asusta, johon kuuluu äidin luota löydetty kiva paita. Mulla on siis edelleen äidin luona pieni vaatejemma, ettei aina sinne kylään lähtiessä tarvitse ottaa älyttömästi vaatteita mukaan. Ja sitten joskus käy näin, että joku kiva vaate unohtuu sinne pitkäksi aikaa ja unohdan jopa sen olemassaolon... Näin kävi tälle lippupaidalle, jonka toin mukanani Kuopioon ja se pääsee taas käyttöön.



takki H&M
paita saatu kaverin äidiltä
housut Fiorellasta
kengät  Blanco

Ja sitten mä vähän innostuin Suomalaisessa kirjakaupassa...



Mä rakastan yli kaiken kaikki vampyyreihin liittyvää ja Victoria Francésin piirrokset ovat aivan käsittämättömän upeita! Mä en siis voinut vastustaa, kun löysin tuon kirjoitusalustan ja muutaman vihonkin vielä kaveriksi.



Vihoista kovakantinen pääsi jo käyttöön ja kirjoittelen sinne syksyn tuntisuunnitelmia. :) Harmi muutne kun näitä ei ole millään muulla kuvalla! Oisin ostanut ehdottomasti kaikkia eri kuvilla varustettuja vihkoja... Ja jos joku joskus näkee jossain esim palapeleinä tai julisteina näitä, niin saa vinkata!

Lisäksi löysin itselleni luettavaa! Tämä kirja oli ihan pakko saada! Ihmettelen, miten en ole aiemmin kuullutkaan tästä, Jatko-osakin on jo tulossa... Jännä muuten, että tässä oli takakannessa merkintä K-16. Eihän missään kirjoissa ole ikinä, vaikka vois hyvin olla? Muistan ihmetelleeni esim sitä, kun jossain ala-asteella luetaan Nälkäpeliä. Se ei musta oo mikään ihan lastenkirja kun käsittelee tappamista ja sisältää aika raakoja juttuja.



Niin ja koska en ollut ostellut jo tarpeeksi kaikkea, niin oli pakko kotiuttaa vielä iso setti Stabilon kyniä. Mutta nää oli tarjouksessa ja onhan mulla vielä vuosi koulua jäljellä, niin näille on kyllä käyttöä. Mä käytin näitä jo lukiossa... Ja mulla on siltä ajalta näitä vielä jäjellä muutama, mutta melkein kaikki on jo kyllä ihan kuivuneita. Siksi oli pakko ostaa uudet. :) Jotenkin nostalgisia kyniä...



Ja tosiaan, huomenna sitten MUS:n tuotteita ja miittitunnelmia lisää. :)

3 kommenttia:

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!