lauantai 10. elokuuta 2013

Reissun päältä

Kerroin jo aiemmin reissanneeni heinäkuussa hieman ympäri Suomea kun otin melkein viikon lomaa kesästöistä. Postasin jo muutamia kuvia reissunpäältä ja niitä on nähty myös instagramissa aiemmin, mutta tässäpä vielä hieman tunnelmia reissun päältä.

Reissussa viihdyin paljolti mm. tämmöisessä asussa. (Huomatkaa mulle tällä hetkellä super rakkaat korkeavyötäröiset farkut, jotka tulevat vilahtamaan myöhemmin myös ostosten esittelypostauksessa!)



toppi H&M
takki H&M
housut Fiorellasta
huivi H&M
kengät Blanco

Matka Kuopiosta etelämpään taittui Pandan tehtaaanmyymälän kautta. Sieltä tuli hamstrattua vähän karkkia. Tai siis "vähän". :D



Oli muuten hirmuinen vilske ja hulian siellä perjantaina vähän ennen sulkemisaikaa. Ihmisiä oli todella paljon! Tuntuu olevan suosittu paikka.



Hämeenlinnassa Citymarketista ja Sokokselta mulle tarttui mukaan kynsitarroja. Bongasin nuo Sally Hansenin tarrat alennuksesta, myivvät kai viimeisiä vanhoja pois Cittarissa, joten tartuin heti tilaisuuteen. Nuo ovat aivan mahtavia meinaan! Ja Maybellinen pinkkejä tarroja mä kuolasin jo aiemmin Trendin sivuilta. Olihan ne pakko ostaa omaksi! Olivat vielä tarjouksessa nämäkin!



Helsingin suunnalla käytiin tosiaan ensin Vantaalla tehtaamyymälöissä ja sitten Helsingin keskutassa shoppailemassa. Tämmöiset vaatteet tarttui mukaan.



Yllä toppi H&M:ltä ja alla Adidaksen tarjouksessa ollut phut takki, jonka bongasin siis Adidaksen outletista. Mä oon niin tyytyväinen tähän löytöön ja väri on just mua! :) Käyttöäkin tälle tulee varmaan paljon kun koulu alkaa.



Tehtaanmyymälöistä puheen ollen... Adidaksen myymälän vierestälöytyi vielä Halvan pieni tehtaanmyymälä, josta oli pakko käydä hakemassa ihan pari pussia namia. Eihän tuota karkkia oltu vielä ostettukaan... Mulla oli siis tuliaisina Kuopioon melkein pelkkää karkkia! :D

 

Kävin myös Lahdessa erästä kaveriani moikkaamassa ja Triosta tarttui Seppälästä mukaan muutama alelakka. Mä oon nyt tykästynyt noihin Wild & Mildin Diamond kokoelman lakkoihin. Ne ovat aika rosoista glitteristä peittävää lakkaa. Erittäin kauniita kynnellä. Flormarin lakat olivat vähän heräteostos, mutta olivat niin halpoja ja mä melkein aina pyörittelen näitä käsissäni, mutta koskaan aiemmin en oo ostanut.



Ja H&M:ltä paita, jota en onnistunut Helsingistä löytämään.



Mä tykkään niin paljon kaikista pitsisistä vaatteista, että voisin varmaan pelkästään pukeutua pitsiin. :D Pitsisessä paidassa on vielä se hyvä puoli, että alle voi laittaa vaikka minkä värisen paidan/topin ja aina asu on vähän erilainen ja uusi. Eipähän kyllästy heti. :)

Yksi iso juttu mun lomallani oli ehdottomasti hiusten värjääminen. Vihdoinkin sai pää vähän tuoretta väriä! Kyllä oli aikakin, sillä edellisen kerran värjäsin hiukseni juuri ennen vuoden vaihtumista. Hups... Miten sitä aikaa humpsahtikin noin paljon?! :D



Hiuksistani löytyy nyt tumam ruskea sävy, jsota tykkään paljon. Mä pohdin kauheesti, että pitäiskö näin "kesän kunniaksi" ottaa jotain vaaleampaa tai vaikka raitoja, mutta sitten päätin kuitenkin värjätä kauniin tumman värin. Ja oon kyllä erittäin tyytyväinen tähän päätökseen. Ihanaa kun hiukset on taas selkeästi jonkin väriset, eikä semmoiset haalistuneet epämääräiset värittömät.



Mitäs tykkäätte uusista hiuksista? Ja oletteko te reissanneet nyt kesällä/kesälomalla?

4 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja kävin kesälomalla kotipaikkakunnalla lapissa 2 vko ja tallinassa pari yötä

    VastaaPoista
  2. Yngh, haluan karkkia :D Tuo ostamasi takki on aika herkullisen värinen !
    Miun reissut oli Juhannus Mikkelissa festareiden merkeissä ja eilen päivän reissu Savonlinnaan moikkaamaan entistä työkaveria Ruotsista :D Aijoo, kävinköhän kerran Helsingissä, en kyllä muista oliko se kesällä, oli se kai :D

    VastaaPoista
  3. Vau! Tosi tyylikkäät hiukset (: Kummasti se vaan tuo uusi väri piristää ilmettä. Itse kävin viikon oleilemassa vanhempien luona mutta siihen tämän tytön reissut on sitten jääneet. Onneksi tuossa syyskuun alussa olen lähdössä kaverin kanssa risteilyreissulle mikä tietysti vähän lohduttaa :D

    VastaaPoista
  4. eekku: Musta ois kanssa ollut kiva käydä Tallinnassa tai Tukholmassa, mutta ehtiihän sitä vaikka syksymmälläkin!

    ooka: Mäkin oon tänä kesänä reissannut vain kotimaan sisällä, mutta kiva vaihteeksi näin. :)

    Ine: Kiitos paljon! Mustakin ois kvia lähteä risteileen johokin, kuten tuolla aiemmassakin kommentissa jo kirjoittelinkin. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!