sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Viikonloppureissuja

Olen jo aiemmin maininnut, että viime aikoina on tullut reissattua aika paljon. Junassa istuminen on siis tullut tutuksi. Viime viikolla lauantaina suuntasin junalla Hämeeseen äidin luo, josta jatkettiin maanantaina (junalla) Helsinkiin Cirque du Soleilin keikkaa katsomaan. Yöllä junalla äidin luo nukkumaan ja seuraavana aamuna junalla (suora pendoliino ilan vaihtoja!) kohti Kuopiota. Tämän viikon perjantaina istuin jälleen illan viimeisessä junassa menossa äidin luo, sillä lauantaina lähdimme yhdessä Iittalaan tanssikisoihin, minä tuomariksi ja äiti vain yleisöksi. Tänään sunnuntaina olen sitten istunut taas yli 4h junassa, jotta pääsin kotiin. Ja aikomuksena olisi pysyä poissa junista nyt muutama viikko ainakin! :D Nyt on viikon sisään tullut istuttua junassa joku 18 tuntia.

Mä kuvittelin ottaneeni jotian kuvia mun matkustusasusta viime viikolla, mutta olin kai sitten poistanut ne kamerasta? Meinaan löytyi vain tämä kuva enää.



(Koetin Gimpillä tuota muokata, mutta ei se oikein mihinkään "parantunut".)

farkut H&M
paita Gian Tricot
neule KappAhl

Viime viikolla ehdin käydä sunnuntaina elokuvissa ja maanantaina ennen Helsinkiin lähtöä sain vähän fiilsitellä vanhan kotikaupungin keskustan meininkiä, kun kävin kauppoja kirtelemässä. Sunnuntaina ilta oli todella suomuinen ja autoa ajaessa ei oikeasti meinanut eteensä nähdä! Oli aika hurjaa. Varsinkin kun tuli pimeää, niin paikka näytti ihan aavekaupungilta...



Enkä mä ole postannut mitään kuvaa vielä mun kynsistä, jotka mulla oli siis ennen niitä punaisia Michael Jacksonin kuvilla varustettuja kynsiä. No, tässä niitä edeltävä manikyyri, joka siis piti vaihtaa keikalle.



Kokeilin MO:n vaaleanpunaista lakkaa, jonka hankin Seppälästä poistomyyntihintaan. Se oli kyllä jotenkin vaikea levittää ja oli vähän lirua, kun se valui kynsinauhoille ja sormille, tai sitten en vain ravistanut kunnolla tms. Yllä siis kuva siistimättömästä lakkauksesta.

Koristelin lakan sulilla, mutta nuo eivät siis ole mitään aitoja sulkia, vaan tarrat. Mun oli pakko ostaa näitä testiin, kun olin jo hankkinut oikeitakin sulkia kynsien koristeluun. Ajattelin ensin harjoitella näillä tarroilla tuota "fiksua asettelua". :) 



Yllä olevassa kuvassa koristelut ovat olleet mulla jo kaksi päivää, joten kyllähän ne vähän kuluivat käytössä. Varsinkin, kun en näitä saanut ihan tasaisesti joka kynnelle, vaan kynsieni kaarevuus aiheutti jälleen pieniä ongelmia.

Tämän viikon lauantaina mä olinkin sitten aika jännässä pestissä, nimittäin olin lupautunut tuomariksi Iittalan valtakunnalliseen lasiaiheiseen koreografiakilpailuun, jonka teemana oli Sirpaleita.

(Loput postauksen kuvat ovat kännykällä otettuja.)



Päivä oli pitkä, koska menin paikalle hyvissä ajoin ennen puolta päivää ja tapahtuman alkua. Tuomaroin vasta viimeisiä sarjoja, joten aluksi sain rauhassa katsella esityksiä ja jutella tuttujen kanssa. Tuomaroimissani sarjoiss aoli yhteensä 15 esitystä. Katsoimme tanssit, kirjoitimme niistä palautteet ja palkitsimme kolme parasta. Lisäksi saimme myöntää kunniakirjoja. Illalla kahdeksan jälkeen saatiin tulokset ja palautteet valmiiksi. Palkitsin itseni pitkän päivän päätteeksi pizzalla ja saunalla. :)



neule Inspire
paita Gina Tricot
farkut H&M

Kisoihin tein muuten uudet kynnet itselleni. Halusin jotain hillittyä, mutta silti kaunista ja silmiini osui ihanat kirsikankukkatarrat! Nämä yhdistin vähän aikaa sitten fb:n kirppikseltä hankkimaani OPIn Happy Anniversary!:n ja lopputulos oli minusta toivotun lainen. Laitoin pojalle valkoista lakkaa, jotta selviäisin ohuemmalla kerroksella OPIa.



Oli muuten aika pettymys palata tänään Kuopioon, koska täällä näytti jo jossain vaiheessa jonäinkin talviselta:



Ja nyt kun tulin takaisin kotiin, niin satoi vettä ja oikeastaan kaikki lumi oli sulanut pois. :( Pieksämäen kohdalla junassa näytti vielä oikein lupaavalta ja lumiselta, mutta karu totuus paljastui Kuopion asemalla. Nyt on märkää ja pimeää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!