lauantai 17. marraskuuta 2012

Mimaxin leimauslaattoja

Oletteko huomanneet, että Mimaxille on tullut taas myyntiin uusia xl-laattoja? Mä tahtoisin ostaa niistä taas ihan liian monta, vaikka mulla on aika paljon laattooja ja leimauskovioita testaamatta tällä hetkellä! Ajattelin, että voisin pyytää joitain näistä joululahjaksi. :) Lisäsin blogiini kuvat nyt kaikista, jotka haluaisin hankkia/saada.



Yllä kuvat laatoista 39, 40 ja 41. Alla kuvat laatoista 48 ja 49.

 

Yllä olevien leimauslaattojen lisäksi Mimaxilta löytyy nykyisin myös laattoja, jotka kantavat nimeä Apipila by Mimax -laatat. Niistä haluaisin nuo alla olevat laatat.

 

Apipila by Mimax -laattoja on yhteensä viisi ja tahtoisin nämä kolme: laatta 1, laatta 2 ja laatta 3.

Auttakaapa nyt mua vähän, eli mitkä mun kannattais hankkia? :) Onko teillä kokemuksia näistä laatosita? Kertokaa ihmeessä! Olisi kiva tietää, jos joku on näitä jo päässyt kokeilemaan. Esim kuinka isoja nuo koko kynnelle tarkoitetut kuviot ovat...

Kaikki kuvat olen lainannut Mimaxin sivulta.

6 kommenttia:

  1. oon huomannu ja vaikee sanoa minkä hankkisit oli kivoja laattoja =) vielä ku itekki jaksais opetella leimaamisen ,omistan kyl kivasti laattojakin mut ainahan niitä löytyy lisää jooita vois hankkia

    VastaaPoista
  2. eekku: Mä oon ollut tosi laiska leimailija viime aikoina, mutta tykkään hirmu paljo leimata. Se on kyllä vähän kamalaa, että aina tulee uusia ihania laattoja, joita haluis ostaa! :D

    VastaaPoista
  3. Itseni silmää miellyttää eniten nuo 48 ja 49 laatat sekä Apipilan 1 laatta. Kivoja koko kynnen kuvioita :)) Itselläni kyllä ei ole kokemusta siitä, että miten nämä laatat toimivat ja leimaavat, mutta voisin itsekin haluta näitä joululahjaksi :DD

    VastaaPoista
  4. Ihania laattoja, mutta liikaa vaihtoehtoja! :) Pakko käydä kyllä itsekkin kattomassa vielä lähemmin nuita, mutta tosi kivannäkösiä kuvia on nuissa kaikissa. ^^

    VastaaPoista
  5. Mulla on tuo apipila 02 ja kuviot on isoja jopa mun kynsille, isompia kun konadin ja ihan hyvin leimää :)

    VastaaPoista
  6. jansku: Mäkin tykkään erityisesti noista koko kynnelle tarkoitetuista kuvioista! Toivottavasti ei tuu enempää noita uusia laattoja, kun nyt on jo liikaa valinnanvaraa.. :)

    Vivian: Mustakin noissa kaikissa on semmoisia kuvioita, että käyttäisin. Vaikeaa on valita!

    anonyymi: Kiva kuulla!

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!