maanantai 19. marraskuuta 2012

Kisuja kynsillä

Mun avomies valkkasi mulle yksi ilta lakat, joita mun pitää käyttää lakkauksessa. Annoin hänne valita täysin vapaasti noista mun käyttämättömistä/uusista/kokeilluista lakoista ja hän sai ottaa 1-3 lakkaa. Ja tämmöiset sitten valikoitui käyttöön.



Kuva on vähän huono, kun pimeässä kuvasin ja salama heijastuu aika onnistuneesti kummastakin pullosta. Mutta lakat ovat siis Color Clubin Foil Me Once ja Metamorphosis. Aluksi oli vähän "kääk", että miten mä nyt yhdistän violettia ja vihreää, mutta lopputuloksesta tuli kuitenkin musta lopulta oikein toimiva.



Etusormi ja nimetön saivat tuon turkoosin lakan ja muihin kynsiin laitoin violetin lakan. Vaikka lakat ovat koostumukseltaan hieman eri, niin sopivat nämä minusta hyvin yhteen. Metamorphosis on glass fleck Take Wing kokoelmasta ja Foil Me Once on (nimestäkin päätellen) foil.



Koristeluiksi valkkasin super söpöjä kissan kuvia, joissa myös pieniä strasseja koristeena. Mä oon jo pidempään ollut sitä mieltä, ettei mun pitäis ostaa uusia tarroja, vaan yrittää käyttää noita jo aiemmin hankittuja, mutta noita tarroja en vaan voinut vastustaa ja ne pääsivät livahtamaan ostoskoriin... :D

Seuraavassa postauksessa esittelenkin sitten taas vähän postin tuomisia...



Mä oon nyt tehnyt päätöksen, että aloitan vuoden vaihteessa ostolakon ainakin kynsilakkojen suhteen ja sempä takia nyt on hyvä hetki hamstrata niitä kynsilakkoja käynnissä olevista alennusmyynneistä (+ facen kirppikseltä). Cesarsille lähti tilaus (mm. vanhemmat Color Clubit alessa), samoin Mimaxille pitäisi vielä laittaa tilaus menemään, kun vain osaisin päättää ne lakat jotka mä oikeasti haluan. Nyt on ostoskorin loppusumma meinaan hiukkasen kauhistuttavan suuri... :D Käytimpä mä Nellyynkin saamani alekoodin kynsilakkaan... Mutta näistä lisää sitten seuraavassa postauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!