torstai 26. huhtikuuta 2012

Versatile Blogger



Sain tämän tunnustuksen useammastakin blogista ja näin siis homma toimii:

1. Nimeä 15  bloggaajaa. 
2. Kerro heille tunnustuksestasi. 
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. 
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. 
5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Kiitos Mirja, ooka, Verieana, Sissi ja kk-aro!

Jaan tunnustusta eteenpäin nyt muutamille blogeille. En ihan viittätoista listannut, kun aika moni tämän on jo aiemmin saanut. Mutta tässäpä nyt on ainakin lista muutamista blogeista, joita mä luen ja joista tykkään ja jotka ei ehkä ole vielä tätä saaneet?

Kynttä Pidempää
Künsii
Something Like Nails
Nailful Day
Gone with the Nails
Rakkaus kynsiin
Life and Nails
Beautyficationbox
Wind It Up
Inen lakkaleikit

Ja sitten vielä niitä faktoja:
(Mä en musita yhtään, millaisia faktoja mä oon aiemmin jakanut itsestäni täällä? Toivottavasti en ihan kamalasti toista itseäni. :D)

1. Mä tykkään paljon norsuista, mutta en ole ikinä nähnyt sellaista livenä. Haluaisin joskus nähdä oikean norsun ja päästä ratsastamaan sellaisella!
2. Tykkään lukea kirjoja, mutta mulla on liian vähän aikaa lukemiselle nykyään ja se harmittaa. Ois kivempi, jos osaisin lukea nopeammin, niin ehtis lukea paljon enemmän. :D
3. En ole koskaan käynyt Espanjassa, mutta tämä asia tulee korjatuksi ensi viikolla, kun lähden vähän lomailemaan. :)
4. Haluaisin joskus opiskella yliopistossa ja ois kiva opiskella joskus ihan jotain "lukuainetta". Ehkä toteutan tämän haaveen sitten joskus mummona, kun tanssiminen alkaa käydä tylsäksi. Jos nyt ikinä voi niin tapahtua...
5. On ihana fiilis, kun ei tarvitse vielä pariin vuoteen näin keväällä stressata opiskelupaikoista tai pääsykokeista. Kivaa kun opiskelu jatkuu vielä ja mä tiedän, missä olen vuoden päästä ja pystyy hieman suunnittelemaan elämäänsä eteenpäin.
6. En tiedä, mihin päin Suomea päädyn opiskeluni loputtua, mutta töiden perässä olen valmis lähtemään vaikka mihin.
7. Mä haaveilin pitkään chihuahuasta, ennen kuin hankin oman koiran, mutta jotenkin sitten se eka koira olikin bichon frise. :D En ole kyllä päivääkään katunut.

3 kommenttia:

  1. Hömm? :D Sain sinulta tunnustuksen mutten ole listalla... Hämmentävää :D Kiitos kuitenkin!

    VastaaPoista
  2. Musta norsut on pelottavia. Aattele kun semmonen tulis päälle.

    VastaaPoista
  3. Ine: Siis mitä, kyllä mä olin kirjoittavani sut tonne, mutta oonkohan mä vahingossa sit pykinyt sen pois?! (*tunari*) No, lisään takas. :D

    Yue: Musta norsut on vaan tosi söpöjä! En mä osaa pelätä niitä. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!