sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Ei tule helppoa mun lakosta...

Vajaa viikko mennyt tätä vuotta ja mun lakkalakkoa ja mä jo kovasti kuolaan kaikkia tulevia kynsilakkakokoelmia... En ainakaan tee helpoksi tätä lakkoani. :D

Oon jo aiemmin vinkannut parista China Glazen tulevasta kokoelmasta, jotka mua kiehtoo ja pakko nyt vinkata, että näitä lakkoja mä odotan kyllä myös todella mielenkiinnolla. Kyseessä ovat siis OPIn "nestemäistä hiekkaa" olevat lakat. Oon lukenut jo monia keskenään hyvin ristiriitaisia arvioita näistä, eli nämä lakat jakavat kyllä mielipiteet. Ovathan nuo aika erikoisia. Nyt on muutenkin tullut tosi paljon kaikkia lakkoja, joissa on jotenkin erikoinen pinta. On nahkaefektiä ja sitten oli joku betoni tai vastaava? En edes muista, mitä kaikkia olen lukenut.

Mainittakoon tähän samaan syssyyn nyt, että onnistuin sentään yhden kokoelman löytämään, joka ei varsinaisesti herättänyt mitään "pakko saada" kiljahduksia. Puhun nyt siis China Glazen kesäkokoelmasta. Kivojahan nuo neot on, mutta niitä tulee joka vuosi ja mulla taitaa olla niitä jo ihan tarpeeksi. Tosin mieli voi tietenkin tässä puolessa vuodessa vielä muuttua... Onhan sitä ennenkin ollut joku kokoelma, josta mun ei oo pakko saada yhtään lakkaa ja sit kuitenkin oon lopulta hankkinut kaikki. :D

Loppuun mainittakoon, että yksi tarjous, joka mua tällä hetkellä hieman houkuttelee on Mimaxin Orlyja koskeva tarjous, joka on voimassa tammikuun. Kaikki Orlyt ovat nimittäin -30%.



Pistin tähän kuvitukseksi kuvaa muutamista omistamistani Orlyn lakoista. Tässä ei kyllä ihan kaikki ole, ainakin yhden keksin heti, joka kuvasta puuttuu... Hyvä merkki mielestäni ja nyt niitä saisi aika sopuhintaan noin kympillä kappale. Mutta yritän olla itse sortumatta tähä. :)

Mitä lakkoja/kokoelmia te odotatte?

4 kommenttia:

  1. China Glazen holokokoelma kiinnostaa :) Nuo Liquid Sandit ei oikein iske minuun, vaikka kuinka niitä katsoisin :D

    VastaaPoista
  2. ChG:n holoja mäkin odotan, siellä on ainakin tässä vaiheessa pari kiinnostavaa väriä. Opin uutukaisia odotan myös :)

    VastaaPoista
  3. Mullakin on tuo Orlyn R.I.P (tai ainakin kovasti siltä tuo kuvan lakka näyttää). Mun mielestä Orlylla on ihanimmat hilelakat.
    Opin hiekkalakat taas ei iske muhun ollenkaan. Näyttää liian rosoisilta. Ei oo mun tyyliä. :) Niin kuin ei oo neotkaan.

    VastaaPoista
  4. Mimosa: Joo, Chinan holot kyllä kiinnostaa kans mua! :)

    Sissi: Holot kiehtoo kyllä aina! :D

    Yue: Onhan tuo juurikin R.I.P. ja mä oon sitä himoinnut kauan! :) Ne hiekkalakat on jotenkin niin jänniä, että mä haluun ehdottomasti testata, vaikka en oikeasti tiedä et tykkäänkö lopulta. Ja vaikea arvioida miten hyvältä tai huonolta ne näyttää kynnellä, kun oon aika ristiriitaisia kokemuksia lukenut... Mutta kun itse testaa, niin eiköhän sen sit tiedä. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!