torstai 7. kesäkuuta 2012

Kiirettä pitää!

Mulla ois kamalan paljon kaikkea kivaa postattavaa, mutta nyt on vaan niin rajallisesti vuorokaudessa tunteja, että niiden täytyy hieman odottaa. Elämässä tapahtuu paljon ja se on tietty kivaa ja ois kiva päästä jakamaa se myös blogissa lukijoiden kanssa. Olen ostellut ihania uusia kynsijuttuja, joten mulla on tulossa ostospostaus tai postauksia. :) Sen lisäksi mä tosiaan pistäydyin pienellä "kesälomareissulla" Helsingissä ennen kuin suuntasin takaisin Kuopioon. Kuopiossa meidän koulussa alkoi pääsykokeet ja mä olen tehnyt aika pitkää päivää tuutorina. Lisäksi mulla alkoi tänään kesätyöt, joten kotona ei ehdi nyt paljoa muuta kuin pyörähtää.



Kuva on pääsykokeiden toiselta päivältä, kun aamulla klo8.30 olin tarkistamassa, että Hermannin salit ovat ok ja pääsykokeet voivat jatkua normaalisti klo9. Ekana päivänä meidän piti olla paikalla jo klo7.30, joka oli aika hurjaa, kun koko edellisviikon olin vain lomaillut ja valvonut surutta yhteen-kahteen. Nyt yritän taas kääntää vuorokausirytmiäni normaalimmaksi...

Meidän koulun pääsykokeet ovat siis nelipäiväiset ja varsinkin alkuviikosta tuutoreille riitti hommaa, koska meillä on tanssisaleja kahdessa eri paikassa ja hakijoita tietenkin piti ohjata oikeisiin paikkoihin oikeaan aikaan. Mulla on muutamia tuttuja ja kavereita hakemassa nyt meidän kouluun ja pidän heille kaikille tietty peukkuja. Yhden hakijan majoitin jopa luokseni, joten siinäkin on yksi syy, etten iltaisin oikein koneella viihdy vaan vietän mielummin aikaa hänen kanssaan.

On ollut hauskaa päästä seuraamaan pääsykokeita nyt tässä roolissa, koska voin nyt hyvin vertailla fiiliksiä ja tuntemuksia omaan hakukertaani. Kummallakin kerralla hakijoiden kesken on vallinnut musta todella hyvä ja kannustava henki. Ihanaa, että kaikilla tuntuu olevan hauskaa ja pääsykokeisiin ollaan tultu asenteella "jee, me päästään joraamaan". Odotan innolla, millainen luokka meidän kouluun tulee ensi syksynä ja aidosti jännitän aina karsinnoissa hakijoiden puolesta, koska heihin on ehtinyt jo hieman tutustua tässä päivien aikana.

Huomenna on vika pääsykoepäivä! Enää ei ole siis pudotuksia, joten huomenna kaikki voivat tanssia vapautuneesti ja antaa kaikkensa. Sitten valitaankin ne 27 kouluun pääsevää hakijaa.

Huomenna on myös mun toinen "harjoittelupäivä" töissä ja lauantaina alkaisi sitten ihan oikeasti työt niin, etten ole ylimääräisenä muistelemassa, miten hommat toimii. Ehdin olla viikonlopun ja ma & ti töissä ja sitten alkaa jo Kuopio Tanssii ja Soi! Sekin aika tulee olemaan siis kiireistä, mutta toivottavasti mä ehdin ennen KTS:n alkua postata teille paljon, koska asiaa ja kuvia olisi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!