tiistai 12. kesäkuuta 2012

Helsinki!

Kävin Helsingissä 2.6. tapaamassa paria kaveriani. Kyseessä oli the kevätjuhlapäivä, mutta itselläni ei mitään juhlia ollut, koska oma koulu loppui jo viikkoa aiemmin. Matkalla näin kyllä paljon koulun loppua juhlivia. Jo asemalla näkyi paljon isovanhempia, jotka olivat matkalla lapsenlapsen kevätjuhlaan tai vastaavaan. Mun junavuoro Helsnkiin oli loppuunmyyty ja tiivis tunnelma oli. Tämä saattoi johtua myös siitä, että VR:llä oli kampanja, jossa kaikki Veturi-asiakkaat sai lippunsa kesälauantaille -80%. Eli kannatti matkustaa.



Helsingin asemalla olin heti ihan turisti ja napsin pari kuvaa kännykällä. On toi vaan paljon kivempi kuin Kuopion asema, joka on aika ränsistyneen oloinen jo...



Suunnattiin syömään Vapianoon, joka on ehdottomasti yksiä mun lempparipaikkoja! Mä tykkään ihan ylipaljon pastasta ja pizzasta. Hinnatkin on tosi kohtuullisia opiskelijabudjetille ja tuolla vois käydä syömässä useamminkin... Saatiin tosi hyvää palvelua ja kokki höpötteli hauskoja. :)



Kyseinen ravintola löytyy muuten ihan juna-aseman vierestä Mikonkadulta, jos kiinnostaa. :)

Tämä reissuni ei ollut mikään shoppailureissu ja ostokseni jäivtäkin hyvin minimaalisiksi. Kulutettiin aikaa lähinnä syöden ja juoden, koska käytiin vielä jälkkärillä Arnold'sissa kavereiden kanssa. Alla näkyy, mitä mä ostin.



Ninjasta ostin pompuloita, koska ne on aina loppu ja hukassa tai rikki. Lisäksi mukaan tarttui tuollaiset korvikset, jotka oli alessa 1e. Huulirasva oli pakko ostaa Seppälästä, koska olin unohtanut omani kotiin.

Sitten esittelen vielä päivän asun ja kynnet.



paita Fiorellasta
housut H&M



Korviin laitoin nuo ihan ehdottomasti lempparikorvikseni tällä hetkellä: englanninlakritsat, jotka mun yksi kaveri teki mulle! Noi on tosi käytännölliset, koska eivät ole liian isot ja oon saanut paljon kehuja näistä.

Sitten välineisiin, joilla taiteilin asuun sopivat kynnet. Kokeilin ensimmäistä kertaa tuota kuvbalaattaa, jonka olen hankkinut joltain blogikirppikseltä. Oli pakko saada kun laatassa oli niin kivat kokokynnen kuviot.



Ensimmäistä kertaa kunnolla kynsille pääsi Models Ownin Lili's Pink, johon suorastaan rakastuin! Tämä on niiiiiin söpö väri! Oli pakko ottaa välissä kuva myös tästä lakasta pelkältään.



Koristeluksi tuli yksinkertaisesti leimauskuvio mustalla lakalla. Lopputuloksesta tuli musta kiva ja leimailu oli tosi helppoa. Kuviot tuli hyvin leimasimeen ja siitä kynsille.



Yllä kuva salamalla, alla kaksi luonnon valossa otettua. kuvaa.





Miten en olekaan aiemmin tajunnut, että tuo lakka on noin ihana!? Pääsee varmaan mun lempparilakkojen listalle! Oon muuten tekemässä top 10 lakkalistaakin, kun sain joskus semmosien haasteen. Ehkä tämä lakka nähdän sitten siellä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!