sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Höpinää blogiin liittyen

Voi vitsi, lukijoita on jo 34! Ihan mahtavaa.

Mä oon nyt pitkään jo väläytellyt jotain arvonnan mahdollisuutta ja nyt olen ihan tosissani miettinyt, että semmoinen täytyisi pistää pystyyn. Joku ihan pienimuotoinen, mutta kuitenkin. Ainakin yksi lakka mulla olisi jo palkintoihin ja jotain muuta pientä koristelutavaraa myös. Kai semmoiset kiinnostaisivat?

Mä muuten odotan jo niin paljon, että mä saa ensi viikolla äidin luota sen mun uuden kynsilakkojen säilytyslaatikon, koska mun kotona näyttää oikeasti tältä:



Kynsilakkoja on ihan joka puolella, koska mä en saa niitä mahtumaan yhteen paikkaan. Ne ovat olkkarissa vallanneet ton arkun päällisen ja makkarissa yöpöydän ja välillä keittiössä keittiönpöydän ja... Tossa arkun päällä mä nykyään yleensä kynsiäni laitankin, kun siinä on jo valmiiksi lakkoja esillä.

Niin ja mä olen tekemässä jotain teemaviikkoa tai ehä teemaviikkoja tulevaisuudessa. En tiedä tarkalleen, koska saan aloitettua sen ensimmäisen teemaviikon, mutta pian se on tulossa, sen lupaan! Jos teillä on jotain toiveita tai ehdotuksia teeemaviikon suhteen, niin niitä olisi kiva kuulla. Oon miettinyt teemoiksi esim seuraavia: pinkkimusta, pinkki, violetti, konad... Nuo eivät olisi ainakaan mitään liian rajaavia. Ja jotain tietty "vaikeampiakin" voisi olla.

Ja loppuun vielä kuva parista leffasta, jotka tuli hankittua tarjouksesta Anttilasta.



Koskakohan ehdin nuo katsoa?

Seuraavassa postauksessa koetan saada purettua mun synttäriviikonlopun halloweenbileitä jotenkin kuvin. Sitä sitten odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!