torstai 1. joulukuuta 2011

Teemaviikko: Pinkkiä ja mustaa - ranskis graffitilla

Nyt täytyy sanoa, että keksin kyllä ihan mahtavan idean! Nimittäin kokeilin tuputtaa graffittilakkaa ihan tavallisen siveltimellä levittämisen sijaan ja minusta lopputulos on aika onnistunut!



Laitoin kynnen kärkiin vinosti Color Clubin ihanaa Yum Gum lakkaa, jonka tuoksuun olen nyt aivan rakastunut! Se vaati aluksi hieman toteuttelua, mutta nyt olen aivan myyty. Tuoksulakat ovat aivan paras keksintö!

Graffittilakkana toimi OPIn musta shatter. Lakka oli muuten kökkööntynyt hieman pullon suulle ja siveltiimeenkin, mutta muuten oli tosi juoksevaa ja toimii kuin unelma. Putsailin nyt pullon suuaukkoa ja sutiakin ja lakka näyttää taas siistimmältä. :)



Kuvissa ei kärjissä oleva glitter kamalasti näy, mutta kyllä minä oikeasti laitoin ohuen kerroksen tuota pinkkiä glitteristä koristelulakkaa viimeistelemään kokonaisuuden. Kynnet eivät kimmeltele mitenkään överisti, vaan pikkuisen vain.

Innostuin tekemään jälleen mustia pisteitä. Pisteet on niin kivoja! Ja nyt onnistui oikeaakin käsi edes vähän paremmin. Tai sanotaanko, että kumpaakin kättä tehdessä käsi tärisi ihan yhtä kiitettävästi, niin eroa ei huomaa niin selkeästi kuin viime kerralla.

Alla siis kuva käytetyistä lakoista.



Tykkään itse lopputuloksesta. Näyttää kuulemma vähän leopardimaiselta tuo kuviointi, jota tuputtelemalla sain aikaan. Kivaa vaihtelua perus graffitille mielestäni ja alan varmaan useamminkin nyt töpöttelemään tuota cracklea, kun jälki on jotenkin paljon mielenkiintoisempaa, eikä tule semmoisia kamalia isoja läikkiä ja kraatereita.



Huomenna jatketaan teemaviikkoa! Tahtoisin kovasti tehdä vielä toisenkin lakkauksen Yum Gumilla tässä viikon aikana... Niin ja oikein hyvää joulukuuta kaikille! Mitäs joulukalentereista löytyi?

2 kommenttia:

  1. Nättejä noi sun teemakynnet :)

    Mulla on keijukalenteri, jossa ainoa jouluinen asia on se varsinainen kuva (joulukuusen keiju). Luukuista tulee sitten niitä eri kukkien ja puiden keijuja... Vähän ehkä tylsää, mut aattelin, että ehkä niitä vois käyttää sitten korteissa tms.

    Ja onhan mulla sit toi blogikalenteri, mut se ei oo jännä kun ite päätän mitä sinne pistän :P

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Oon kyllä tykännyt tehdä pinkkimustia kynsiä, ne sopii usein mun vaatteisiinkin. :)

    Kävin kattoon ton sun kalenterin kuvan blogin puolelta ja voi kun se on ihana! Muutenkin keijukalenteri kuulostaa tosi kivalta! Mulla on vain pari suklaakalenteria ja sit Savon Sanomien semmoinen kuvakalenteri. Tosin se on aika hauska, koska siinä ne luukut täydentää sitä pääkuvaa ja oon aina tykännyt semmoisista kalentereista.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!