sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Kynsilakkainventaariota

Alkuun pikapäivitys viimeisimmästä lakkauksestani.Päätin kokeilla miltä Maybellinen Mini Coloramani näyttäisi edellisessä postauksessa esittelemäni punaisen lakkauksen päällä. Tämä oli vähän hätäratkaisu, jotta sain lakkauksen kestämään pari päivää pidempään, mutta tuo vaaleanpunainen lakka teki kyllä kynsistä kivan väriset, kun kärkien ruskea muuttui aika violetiksi ja kimalluskin oli aika piristävä lisä lakkaukseen.



Vaikea oli kyllä saada ikuistettua kameraan tämä lakakus kun on aika monisävyinen ja valo peilaa kivasti tuosta coloramasta. Colorama on siis sävy nro3 Tutti Frutti. Vähän näkyi kupruja seuraavana päivänä lakkauksessa (alla oleva kuva), mutta eipä se töpötelty liukuvärjäys mikään maailman tasaisin ollut, joten ehkä sekin vaikutti asiaan.



Oon myös yrittänyt hieman kartoittaa, minkä värisiä lakkoja mun todella kannattais ostaa, eli minkä värisiä mulla ei oikeastaan vielä ole ja minkä värisiä en osaa välttämättä ostaa kaupasta, jos en lähde etsimään juuri sen väristä. Kaikki violetit lakathan mä bongaan heti ja ne aina miellyttää silmää. (Nytkin töissä odottaa ostamista yksi violetti lakka...) Samoin punaisista lakoista tulee semmoinen fiilis, että "tän mä haluun!", mutta sitten on myös monia värejä, joita en vain osaa kaupassa pitää tarpeellisina tai mihin silmät ei vaan osu kun taas kotona niille voisi olla paljonkin käyttöä. Glittereihin ja kaikkeen kimaltavaan osaan kyllä tarttua ja oon niitä viime aikoina hamstrannutkin kiitettävästi, mutta nyt vois ostella jotain muuta.

Olin aika järkyttynyt kun tajusin, ettei mulla ole mitään kultaista lakkaa ja se on kyllä hankittava pikimmiten. (jos mä tilaan Cesarsilta niitä Color Clubeja, niin tääkin ongelma on ratkaistu!) Sen lisäksi mulla on tosi vähän mitään sinisiä tai etenkään vihreitä lakkoja. En tiedä osaisinko edes käyttää vihreitä lakkoja, kun vihreää en osaa käyttää oikein vaatteissakaan. Sinistä (tummaa) oon oppinut nyt käyttämään kyllä vaatteissa ja turkoosia myös. Sitä kautta ne ovat hiipineet vähitellen mun lakkalaatikkoonkin... Onneksi en ole heittänyt pois vanhoja sinisiä lakkoja, koska ne ovat kaikki vielä oikein hyvässä kunnossa. Nyt varmaan olisin ostanut uudet vastaavat, jos olisin ne vanhat joskus aiemmin hävittänyt. Jotain turkoosiakin lakkaa voisin kyllä lisää hankkia kokoelmaani, eihän mulla ole kuin se yksi pastellinen.Vihreästä mä haluaisin kokeilla kynsiin jotain ihanaa tummaa metsänvihreää. Se vois olla mun väri.

Punertavia lakkoja läpi käydessäni huomasin, että hankkia voisin myös oranssin lakan ja yllättäen jotain vaaleanpunaistakin. Mulla on tosi monia violetteja, punaisia ja viininpunaisia lakkoja (sekä kaikkea siltä väliltä), mutta ei paljoakaan ihan vaaleanpunaisia. Ja jotain nudeja vois tietty kanssa hankkia, niitä ei ole koskaan liikaa ja niitä on paljon kivoja eri sävyjä. Ruskeita lakkoja oon onnistunut nyt aika hyvin löytämään, mutta semmoisia vaaleampia rusehtavia nudeja kokoelmani voisi vielä kaivata.

Napsasin nopeasti muutaman kuvan mun punertavista ja violetiesta lakoista.













Violetteja lakkoja katsellessa mä totesin taas, että haluaisin vielä jotain sinisemmän violettia. Semmoisen lakan, joka on melkein tumma sininen, mutta kuitenkin violetti. Toi Gosh on aika semmoinen, mutta se on sinisempi kuvassa kuin oikeasti musta.

Yllä olevista kuvista voi taas päätellä, että Lumene on aika suosittu merkki mun lakkalaatikossani. :D Ja ihan vahingossa näin on kyllä päässyt käymään.

2 kommenttia:

  1. Kiitos! Tykkäsin itsekin ja kesti tosi hyvin! Näistä tuli kehuja töissäkin. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!