sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Liukuvärjäilyä

Taas kerran tein itselleni liukuvärjäyksen kynsiin! Nyt oli missiona testailla noita uusimpia lakkojani, joita en oo vielä päässyt testaamaan. Ekana päätin ottaa käyttöön Wild and Crazyn kimaltelevan sinisen ja sitä siis töpöttelin kynsiini...





Täytyy kyllä kokeilla kyseistä lakkaa vielä ihan perus lakkauksessa, koska töpöttelemällä lopputulos on aika hailakka. Mutta sopii mun tarkoitukseeni hyvin. Lisäsin päälle toista Wild and Crazya, nimittäin lilaan vivahtavaa pinkkiä (vai pinkkiin vivahtavaa lilaa?). Tässä oli niin huikea väri, että oli pakko ostaa. Ja hyvä pigmentti oli, näyttää tosi kirkkaalta kynsissäkin.





Lopputulos oli musta tosi kivan näköinen, enkä laittanutkaan enempää eri värejä tähän (tämän päivän aikana siis), vaikka aluksi oli kyllä suunnitelmissa käyttää useampaa kuin kahta väriä.

Lisäsin kuitekin testiksi päälle sitä GOSHin mustaa glitteriä, jonka sain Suvilta ja se toi vielä vähän lisää kimallusta kynsiini. (Tätä nyt on vaikea ikuistaa mun kämäisellä digikameralla, mutta yritys hyvä.)





Laitoin tota mustaa glitteriä tosi ohuesti, joten kärjet ei näytä varsinaisesti mustalta, vaan niihin tuli yksinkertaisesti lisää kimallusta, jota tässä hainkin. Noi pitkulaiset glitterit on musta hauskoja. Kiinnostaa kyllä testata tuota lakkaa vielä ihan puhtaalle kynnelle ja sitten vaikka harmaan tai ihan valkoisen päälle..?

No seuraavana päivänä tulikin sitten ostokseni Playing with Polishin kirpparilta ja en malttanut olla kokeilematta heti ostoksiani! En raaskinut vielä poistaa näitä kynsiä ja siksipä lisäsin kärkiin nyt kolmatta väriä, China Glazen tummaa violettia.





Lopputuloksesta tuli mielestäni aika hyvä. :) Nää on ihan mun väriset ja sai aika paljon kehuja koulussakin. Kyllä mä vaan tykkään eniten violeteista ja vaaleanpunaisista kynsistä, niin se vaan menee... :D

Tajusin muuten tossa muita blogeja selaillessani, että nää on tosi samanlaiset kuin Sonnen liukuvärjäystuton kynnet! Mä sitä tekstiä kommentoinkin, että haluun samanlaiset, niin kai mä sit alitajuisesti niitä matkin.. :D Pitäiskö mun vielä tökköstä tohon päälle joku kuvio konadilla?

10 kommenttia:

  1. Hellou, olen uusi lukija :D
    Ihana toi sininen lakka, suomessa ollessa melkein ostin sen, mutta en ollut varma miltä se näyttää kynnellä, eikä siinä ollut testeriä... Joten jäi ostamatta. Toi pinkki/violetti/lila(?) on aivan ihana!

    VastaaPoista
  2. Hei ja tervetuloa! Kiva kun olet alkanut blogiani lukea! Itsekin tykkään kovasti noista kummastakin Wild and Crazysta (hyvän hintaisia noin hyviksi lakoiksi), tosin sinistä täytyy testata vielä ihan kunnolla lakkaamalla, ettei vaan tolleen tuputtamalla.

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan näköiset liukuvärjäilyt. :) Värit sopii hyvin yhteen ja loppuvaikutelma on raikas. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon! Raikas on itse asiassa aika hyvä sana kuvaamaan lakkausta, nyt mustakin mun kynnet näyttää tosi raikkaalle kun sanoit. :D

    VastaaPoista
  5. No ei nyt tosiaan ihan hirveesti näy, mitä tuo GOSH noille kynsille teki :D Mutta paksumpia kerroksia odotellessa, tai jotain :P

    VastaaPoista
  6. Joo, tää ei vielä anna oikein mitään kuvaa tosta lakasta, mutta seuraavaks aion oikesti pistää ton GOSHin lakan testiin ja koittaa sillä eri juttuja. Kun nyt vaan löytyis semonen väli, että ehtisin nää vanhat lakat ottaa pois ja tehdä uudet tilalle. Mä vinkkaan sit sulle, että tuus nyt kattoon millaset kynnet tuli! :)

    VastaaPoista
  7. Onko ton sinisen nimi muuten Wild and Desperate tai joku sellane? Ja mistä ostit sen?

    VastaaPoista
  8. Jotenkin oli KarzUn kommentti joutunut roskapostiin, mutta onneks bongasin sen sieltä! Nimi on just nimenomaan Wild & Desperate mun mielestäni ja Kuopion Seppälästä oon hankkinut.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!