tiistai 26. huhtikuuta 2011

Fashion Against AIDS

Tänään tuli myyntiin H&M:n nettikauppaan Fashion Against AIDS -mallisto. Tarjolla on unisex-tuotteita ja 25% niiden hinnasta lahjoitetaan ennaltaehkäisevään HIV- ja AIDS-työhön. Hieno homma, eikös?! Täytyihän sitä käydä tsekkaan mitä on tarjolla. Ja siellä oli aika huippu mageita haalareita yms, mutta suuri osa oli jo loppuun myyty kun mä menin niitä katsomaan. Tsekatkaa nyt kumminkin vaikka tää törkeen hieno valkoinen haalari. Mä oon kyllä alkanut lämpeemään noille haalareille. En tiedä tulisko noita oikeasti paljoa käytettyä, mutta tosta kun ois vielä mennyt hyvään tarkoitukseen osa, niin oishan ton voinu ostaa. :)

Muutama tyylikäs paita sieltä kyllä löytyi, jotka oisin voinut ottaa omaan vaatekaappinkin. Eikä ne olleet ees kamalan kalliita. Tekis mieli tietää paljon tommonen haalari ois ollu..? Ja noiden pitäis tulla myyntiin valikoituihin myymälöihinkin 28. päivä. En kyllä tiedä mitkä myymälät on kyseessä. Kun ei ne kumminkaan mihinkään kuopioon tuu...

No, alla nyt pari kuvaa paidoista.





Mun oli siis oikeasti tarkoitus tehdä ihan toisenlainen postaus, koska mut haasteettin tossa muutama päivää sitten, mutta nyt oli pakko tulla näistä hyväntekeväisyysvaatteista kirjoittaan. Seuraavaks sit sitä haastetta, lupaan!

2 kommenttia:

  1. Onko Veeti Bichon Frisee? Näyttää ainakin samalta kun meidän Milo (tai siis porukoiden). Meillä kävi myös n. 6 vuotta sitten samanlainen tapaus lenkillä, päästiin kyllä vähemmällä. Oltiin pikkusiskon kanssa lenkittämässä koiria ja vastaan tuli n 14v tyttö kahden ison hirvikoiran kanssa. Ne kun näki meidät niin ne ampas perään ja suoraan kohti koiria. Se tyttö kun ei todellakaan jaksanu niitä pidellä kiinni, hullua päästää sen ikäinen tyttö kahden metsästyskoiran kanssa lenkille. Milo meni väliin kun ne oli hyökkäämässä Millin kimppuun, joka oli tuolloin ihan vasta pentu, just rokotukset saanu. Ite hyökkäsin samantien perään ja monotin niin paljon niitä hirvikoiria kun kintuista lähti jotta päästivät Milosta irti ja menivät kauemmas. Lopputulos oli minun jalkaan pieni purema ja Milo sai kuonoon pari reikää. Onneks eivät ehtineet Milliin kiinni, yks purema niin siitä olis ollu henki pois. Koirien omistaja oli tuttu ja soitettiin muuten jokseenkin kärttyinen puhelu tytön vanhemmille kun päästiin kotiin.

    VastaaPoista
  2. Veeti on juu bichon frise. Ja mä oon kuullut valitettavasti niin monta vastaavaa tapauta kun mulla ja Veetillä nyt sen jälkeen kun oon kertonut miten meille kävi. Ihan kauheeta kun ihmiset ei osaa osaa hallita koiriaan tai jättää nyt jotkut isot metsästyskoirat pikkulikan haltuun. Siinä kun voi tulla tosi rumaa jälkeä. :(

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!