torstai 31. maaliskuuta 2011

Posti tuo part 2

Mun ihana ystäväni Suvi lähetti mulle kivan pikku yllärin, joka piristi suunnattomasti ikävää maanantaitani, jolloin en ollut vielä ihan toipunut viikonlopun kurkkukivulla höystetystä flunssatani! Suvi, oot kyllä huippu!



Tämmönen loota se tipahti potiluuksuta ja kun kuulin, että mä sain "jonkun ihmeen marimekon paketin", niin pakkohan se oli heti rynnätä kattoon, että mitä ihmettä.

Tämmöstä sieltä löytyi:







Toi musta glitter oli tosi jännä, koska musta ei oo kovin peittävä ja hileet hauskan muotoisia. Aloin heti miettii, miltä se näyttäis esim harmaan päällä. Ja tummentaisko se miten muita värejä? Täytyypi testailla...

Siveltimellä aion nyt sitten maalailla hienoja kuvioita kynsiini. Kun noita koristelulakkoja vähän uupuu mun kokoelmista ja oon Suvillekin ties kuinka monta kertaa valittanut, että pitäis hankkia joku pieni sivellin, millä vois itse maalailla kuvioita lakalla. Saa nähdä koska mä kehtaa näytellä noita omia maalauksiani...

Toi pronssinen lakka ois muuten sopinut hyvin noihin mun kynsiini, joihin tein liukuvärjäyksen tomosilla kultaan vivahtavilla sävyillä! No, enköhän mä keksi sille muutakin käyttöä. :)

Ja eipä nämä paketit tähän lopu! Tänään meinaan tuli mun kynsilakkakirppiksen ostokset! Kiitokset Playing with Polish!



Jospa nyt ois hetkeks taas tarpeeks lakkoja..? Pitää ehkä testata kaikki nää uudet ostokset ennen kuin hankkii uusia...

Mä muuten tein uudet kynnet ja käytin aika monia "uusia lakkojaani" ja koitan seuraavaksi postailla sitten siihen liittyen. Tuli mielenkiintoinen monivaiheinen liukuvärjäyskokeilu. :) Ja ihan mun värinen!

3 kommenttia:

  1. mä kattelin just tota goshin violettia ja china glazen VIII:tä Sallan kirpparilla. Meinasin ostaa, mut valitsin toiset :)
    sait sitten sinä ne :)

    VastaaPoista
  2. Toi musta oli viel vähän sellanen, et en ollu ihan varma et onko se kiva vai ei, mut aattelin et ku se on glitter, ni pakkohan sun on siitä pitää :D
    Tohon toiseen väriin taas ihastuin heti, mutta totesin, etten ite osaa käyttää noin tummia lakkoja..

    Ps. Haluun nähä miltä tuo musta näyttää kynsissä :P

    VastaaPoista
  3. Anni: Kiva kun jätit ne mulle. :)

    Suvi: Onneks mä käytän noin tummia lakkoja. :) Ja koitan olla ahkera ja tehdä palon erilaisia kynsiä, niin tulis kaikki lakat testattua pian. :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!