perjantai 25. maaliskuuta 2011

Henkkamaukkaa ja Lumenea

Ihan alkuun postaan viimeviikolta asukokonaisuuden, jota käytin jo itseasiassa lomaviikolla leffaan mennessäni. Kuvat ovat mitä ovat, koittakaa kestää. peilii oli ihan järky pölynen ja ei ollut aikaa putsata. :D



Neule - Lindex
Farkut - KoneHelsinki Jeans



Kengät - DLS
Takki - H&M
Pipo - KapAhl
Laukku - Madu Shop

Sitten taas vähän ostoksia. Tai oikeastaan nämä ei ole ostoksia, kun en itse maksanut. Äiti hankki nämä mulle jo lomaviikolla Hämeenlinnasta kun käytiin yhdessä kaupassa. En ole vielä ehtinyt näitä esittelemään.



Hyvin toisiinsa mätsäävät huulikiilto ja kynsilakka. Kummatkin on Lumenelta. Meinasin valita eka kaks lakkaa, mutta aattelin sit kumminkin ostaa huulikiillon, kun niitä ei oo ikinä liikaa ja tommonen nude on tosi käytännöllinen. Juuri tuon värisen lakan valkkasin, koska oon nyt mieltynyt kaikkiin nuden sävyihin. Vaikka lakka on aika metallinhohtoinen, niin saa mennä nyt toistaiseksi mun nudesta lakasta.

Ja taas mä hankin Quick & Chicin. Mulla alkaa olla niitä aika iso valikoima jo. Vaikka en missään vaiheessa oo varsinaisesti pitänyt niitä suosikkeinani. Ne vaan taitaa olla useint tarjousessa. :D  Tämän lakan kun avasin, niin minua odotti hieman ikävä yllätys...



Eli lakan sivellin oli ihan ihmeen vääntynyt. Yritä nyt tuommoisella sitten kynsiä lakata. Ei hyvä. Mutta mä lakkasin kuitenkin.



Kivan väriset kynnet tuli. Oli kyllä äärettömän sotkuista levittää väriä. Meilasinkin sitten Lumenelle, että olen tuommoisen vioittuneen lakan mennyt ostamaan ja ne pyysi mua lähettämään lakan sinne tutkittavaksi. Ihan kun tossa nyt olis jotain tutkittavaa... Vääntynyt, mikä vääntynyt. Mutta kai mä kumminkin lähetän lakan, kun ne jonkun korvauksen lupas. Haluisin vaan tuon saman lakan itselleni.

Ja sitten muihin hankintoihini...

Mun H&M:n paketti tuli vihdoin! Tää oli nyt siis tilaus part2, kun mekko oli varastosta loppu, eikä tullut ekassa lähetyksessä. Shortsit mä vaihdoin kokoa peinempään.



Shortsit on olleet jo kovassa käytössä. Tosi mukavat ja tällä hetkellä yksi suosikkini, mitä reenivaatteisiin tulee. Ja tämmöiset löytyy joka toiselta luokkakaverilta. :D



Tätä mekkoa mä nyt siis odottelin kovasti. Jännitin vähän, että onko mekko yhtään sopiva. Helma on kivan pallomainen ja mekossa on taskut. Tää pitäis ehkä nähdä päällä, muuten ei saa ehkä kauheasti mitään käsitystä. Mutta siis, tykkään kovasti ja oli hyvä päälläkin.

Sain muuten eilen iiiiihanan pikku paketin, mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa! :) Arvatkaapa mitä siellä oli...

2 kommenttia:

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!