lauantai 15. kesäkuuta 2013

Tarrakokeiluja jälleen

Mä oon vannoutunut koko kynnelle tarkoitettujen siirtokuvien fani (koska ne asettuvat todella hyvin kun ovat niin ohuita, eivätkä siis pahasti meen ruttuun) ja siksipä oon innostunut testailemaan paljon myös eri merkkien koko kynnelle tarkoitettuje tarroja. Sally Hansenin tarrat ovat jo monesti saaneet minulta kiitosta ja niiden voittanutta ei ole vielä tulut vastaan. Ne pysyvät hyvinä pitkään ja ovat lisäksi tarpeeksi ohuita, etteivät mene älyttömille rypyille.

Tällä kertaa testasin Espanjasta ostamiani Funky Fish merkin tarroja. (Täällä kuvaa paketeista, jos kiinnostaa.)



Tarrat olivat ehdottomasti heti ensituntumalta paksumman oloisia kuin Sallyn ja lisäksi niissä oli hassu hieman röpeliäinen pinta. Näissä tuli siis samalla hieman tekstuuria kynsille..? En tiedä mikä tuon "nyppyläisyyden" syy oli, mutta ehkä sen ansiosta eivät ne reunojen pienet rypyt näkyneet ihan niin paljon? Joillekin kynsille tarrat istuivat paremmin ja joillekin huonommin. Mielestäni reunat painuivat paremmin kiinni kynteen, jos valitsin hieman liian kapean tarran näille aika kaareville kynsilleni. Jos valitsin täysileveän tarran, reunat jäivät todella helposti hieman repsottamaan.



Kuvio näissä tarroissa oli minusta todella kaunis. Vähän tuommoinen mummolan tapetit -kategoriaa(?), mutta minä tykkäsin! Sain näistä myös kehuja kovin koulussa.

Tarrat kestivät kynsillä hyvinä oikeastaan vain päivän. Jos olisin saanut kaikki todella tarkasti kiinni kynteen ilamn ryppyjä, niin olisivat ehkä kestäneet parempina pidempään? Mutta ehdottomasti nämä tuntuvat olevan semmoinen yhden illan huvi. Ainakin ihmisille, jotka haluavat kulkea siisteissä kynsissä. Kärjestä nimittäin alkoi lohkeilla paloja auttamatta jo päivän jälkeen arkikäytössä.

Ehkä hyödynnän näitä jatkossa niin, että yhdistelen tarroja lakkaukseen ja laitan tarroja vain osaan kynsiä? Nimittäin näitä kyseisellä kuosilla olevia tarroja jäi vielä aika paljon jäljelle, kun monesti yhdestä tarrasta olisi riittänyt mulla ihan kahteenkin kynteen. Ja mulla on vielä toinen pakkaus eri kuosilla. Lisäksi on tulossa muidenkin merkkien kynsitarroja jatkossa, kun olen niitä nyt hyvin onnsitunut hamstraamaan! :D

4 kommenttia:

  1. Noissa on vähän tommonen käärmeennahkamainen kuviointi tai kohokuvio. Hauskat kyllä.
    Itekki oon ihan kokokynnen siirtokuva -fani. :)

    VastaaPoista
  2. hannele: Joo, tosiaan noissa on vähän kuin käärmeennahkakuosi, joka oli aika hauska yhdistelmä tohon kukkakuosiin. :)

    VastaaPoista
  3. Heippa! Tää ei nyt liity postaukseen, mutta käyppä tsekkailemassa sähköpostiasi, sillä oot voittanut mun blogissa arvonnan! :)

    VastaaPoista
  4. Ei haittaa, vaikkei liitykään postaukseen! Kävin jo vastailemassa sulle! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!