keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Matkaan lähden, matkaan lähden....

Mitä sitä parempaakaan tekemistä ois näin lomalla kuin reissata? No, onneksi mä olen ehtinyt myös nauttia auringosta ja ihanien ystävien seurasta, joita ei oo taas pitkään aikaan nähnyt. Sieltä Kuopiosta kun ei niin vään tulla Etelä-Suomeen kavereita moikkaamaan...

Katsokaapa, mitä mä sain sopivasti matkalukemiseksi! JEEE! Multa meni edellinen numero sivu suun, kun jotkut muut onnekkaat olivat ne Kuopiosta ehtineet ostaa ennen minua! Mur... Nyt olin kärppänä paikalla kun tiesin uuden numeron ilmestymisajan ja en jäänyt ilman!



Mä kyllä ihastuin tuohon lehteen aivan täysin! Ekassa numerossa oli kai yleisen mielipiteen mukaan ollut liikaa mainoksia? Ekaa numeroa en käsiini saanut, niin siitä en voi mitään sanoa, mutta musta tämmöisessä lehdessä myös mainokset ovat ihan parhaimmillaan, koska niistäkin saa paljon isnpiraatiota omiin kynsiin. Lisäksi voi kuoltata kaikkia I-H-A-N-I-A uusia kokoelmia! Eli tässä numerossa ei ollut liikaa mainoksia ainakaan mun makuuni. Oli monta kivaa luettavaa juttua (mm. bloggaajien vinkkejä), pari tutoa ja kauniita hääkynsiä sekä vastapainona super värikkäitä kesäkynsiä. Rakastuin koko lehteen! Ja tahdoin ehdottomasti myös seuraavan numeron!





Ehdin siis tässä jo viettää pari päivää äidin luona aloittelemassa lomaani ja tänään suuntasin Helsinkiin muutamaa ystävää tapaamaan. Sopivasti tälle päivälle osui myös Cesarsin avoimet ovet ja siellä oli pakko pistäytyä himoitsemassa OPIn ja A Englandin lakkoja. Mä kun harvemmin pystyn noin viikolla lähtemään Kuopiosta Helsinkiin, niin nyt sattui kerrankin sopivasti loman kanssa päällekäin tämä. Eikä se pelkäksi himoitsemiseksi jäänyt, vaan lakkoja lähti muutama mukaankin! :) Postaan niistä paremmin kun pääsen taas kotiin, sillä huomenna suuntaan taas hieman eri paikkaan (en malta pysyä siis ollenkaan aloillani)! :D Seuraavassa postauksessa valotan vähän, missä päin loppuviikkoni menee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!