tiistai 28. kesäkuuta 2011

Lakkojen hamstraaja

 Nyt on aika esitellä mun festarikynnet, jotka tosin rakentui festariviikon (siis Kuopio Tanssii ja Soin) aikana pikkuhiljaa, kun minään iltana/päivänä ei ollut aikaa tehde niitä kerralla. Kamala kun viikon verran menee nukkumaan vasta lähempänä yhtä ja aamulla on oltava jo yhdeksältä ensimmäisella tanssitunnilla... Päättäjäisbileissä oli jo aika uninen olo. Ja KTS:n jälkeenhän mulla alkoi heti työt kun juhannus pukkas jo päälle. No, onneksi juhannuksena ehti vähän nukkua. Mutta takaisin kynsiin.



Color Clubin uutuutta piti päästä heti kokeileemaan. Tää oli herkullinen ja laadukkaan tuntuinen lakka heti. Herkullisen värinen ihan jo pelkätään tämä Uptown girl.



Mulla on jo pitkään ollut päässä mielikuva tämmöisestä pastellisia sävyjä yhdistävästä lakkauksesta, kun näin vastaavan kerran yhdellä tytöllä kaupassa ja sen jälkeen oon halunnut toteuttaa vastaavan itselleni, mutta ei ole ollut oikein noita pastellin sävyisiä lakkoja. No, nyt oli kun tilasin niitä! :D



Tuo minttu lakka on siis Eyekon Vintage Polish. Tässä lakkauksessa käytin itse asiassa vain noita kirpparistoksiani, joita esittelin siis täällä.



Jollain piti vähän rajata tuota lakkojen väliä ja päätin nyt testa tuon kynsilakkakirppikseltä tilaamani glitterisen L.A. Color Art Deco koristelulakan.



Huomattavasti siistimpää jälkeä saa aikaan tuollaisella oikealla koristelulakalla ja huomattavasti helpompaa vedellä suht kapeita viivoja kuin normaalilla lakalla. Yllättävää...

Nämä kynnet saivat kehuja töissäkin asiakkaalta ja työkavereilta. Lakat siis kestivät toddella hyvin kynsissä, viikon verran suunnilleen, eivätkä kuluneet yhtään. Laitoin kyllä kaikkia aika monta kerrosta, jotta ei tarvitsisi heti tehdä uusia, kun aika oli niin kortilla.

Mulla on taas ihan hirmuinen vimma ostaa uusia lakkoja, varsinkin kun näen ihania lakkoja joka puolella. Ja nimenomaan sellaisia lakkoja, joita ei valikoimastani oikein vielä löydy. Olen oppinut nyt perustelmaan itselleni, että tämä lakka on pakko ostaa, kun "minulla ei ole vielä tätä väriä ja juuri tämmöistä väriä minä nyt olen jo pitkään halunnut". Osaan jo hyvin puhua itseni ympäri.

No, töistä tarttui yhtenä päivänä mukaan nämä kaikki kolme, kun en vain voinut jättää niistä yhtään kauppaa. Kaikki nämä Lumenen lakat olivat tarjouksessa tyyliin 3,95e ja siitä sain vielä henkilökunta-alen. Ja näitä oli kaikki vain yksi-kaksi jäljellä, niin en uskaltanut jättää yhtään väri ostamatta, ettei vaan jää harmittamaan.



Tuota punaista glitteristä lakka mä jo hehkutin joskus aiemmassa postauksessa ja nyt suorastaan säikähdin kun huomasin miten nopeasti ne ovat huvenneet siitä alekiposta. Äkkiä nappasin yhden jäljellä olevista itselleni ja samlla osui silmä noihin muihinkin ihaniin sävyihin... Mun työkaveri osti myös tuon punaisen ja vaaleanpunaisen lakan. :)



Ruskea 17 Lupaus yössä
Vaaleanpunainen metallinen 8 Viettelys
Punainen glitterinen 12 Kupliva onni

Ruskeaa lakkaa mä olin jo aiemmin miettinyt tarvitsevani ja tuo vaaleanpunainen oli vain niin ihanan värinen. Millainenkohan on käytössä... Ja ihan kuin en olisi ostanut tarpeeksi lakkoja, niin seuraavana päivänä (tyäkavereiden yllyttämänä) ostin vielä yhden lakan. No, se oli vain 3,5e.



Rimmelin tuoksulakat on mua kovasti kiinnsotaneet, mutta yhtään ei ole tullut hankittua. Paitsi nyt siis. Vain tuo yksi pinkki sävy oli jäljellä ja pinkkiä nyt ei voi olla ikinä liikaa. Herkullinen sävy ja tämä vielä tuoksuukin! Pitää koettaa testata pian. Saiskohan noita tuoksulakkoja vielä jostain yhtä halvalla muita sävyjä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!