maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kynsiä ja kirppareita

Kesän alkamisen kunniaksi sain kaivettua mekot taas kaapin perältä ja yksi suosikkiasuni on nyt ollut alla näkyvä sininen Gina Tricotin mekko, jonka hankin viime kesänä. Kuvat on viime kuun lopulta kun olin menossa luokkakaverin synttäreille. Muuton takia en onnistunut löytämään mitään koruja! No, pakko oli mennä ilman.



Kengät H&M
Toppi H&M



Äiti oli vähän muuttoapuna ja shoppailtiin sitten Anttilassa (kun Hämeenlinnassa sitä ei tällä hetkellä ole) ja kirpputoreilla. Kuopiossa on yllä todella huippuja kirpputoreja! Löysin kivoja juttuja uuteen kotiin, joita voin esitellä sitten erillisessä postauksessa. Moni asia jäi vielä ostamatta ja meen katsomaan niitä sitten myöhemmin uudestaan. Mutta esittelen nyt vähän muita ostoksiani.

Tämä ei löytynyt kyllä mistään kirpparilta, vaan ihan Anttilasta. Ihan pakko oli ostaa, kun oli vielä alennuksessa. En raaskinut siihen erikoisversioon satsata, vaan otin tän perus version.



Lady Gaga on ihana, mä en vaan voi sille mitään.

Sitten takas kirpparilöytöihini. Mä en oikeasti ikinä osta kirpputoreilta vaatteita. Mulla oli ennen tätä varmaan yksi tai kaksi kirpparivaatetta. Mutta nyt on sitten vähän enemmän...





Nää Onlyn farkut löytyi City Pörssistä, iso kirppis ihan Kuopion keskustassa. Sieltä mä ostan jatkossa kaikki vaatteeni! :D On vähän opiskelijaystävällisempää kuin noi vaatekaupat... Mutta oikeasti siellä on iso valikoima hyviä ja halpoja vaatteita.



Toppi on Gina Tricotista alkujaan, mutta nyt löysin sen kirpparilta ja hintaa jäi 2,20. Äiti tän mulle osti ja samalla alla näkyvän vyön, joka maksoi huimat 0.20e!



No, pakkohan mun oli kynsilakkojakin kirppikseltä ostaa. Ensin löysin ylemmän kuvan setin (CityPörssitä) ja oli pakko ottaa kun oli noita kivoja kimallelakkoja. Toi huulikiiltokin oli tosi käytännöllisen värinän ja tajuttoman hyvän tuoksuinen! Nää maksoi muutaman euron...



Sitten osuin suorastaan kultasuoneen! Nimittäin kävin söpössä puodissa nimeltä Charlotte's Second Hand Shop ja siellä oli iso kasa erilaisia kynsilakkoja todella halpaan hintaan! Esim noita Yes Loven glitterlakkoja sai 1e/pullo hintaan ja tuo koristelulakka oli 2,99, eli paljon halvempi kuin jossain kaupassa. Ja ne oli siis käyttämättömiä, iso erä eri värejä. En raaskinut ostaa kuin nuo kolme nyt kun olin äidin kanssa liikkeellä, mutta täytyy mennä hakemaan noita lisää kun vaan pääsen taas Kuopioon asetumaan. Toivottavasti kukaan muu ei oo tyhjentänyt vielä varastoja. :D



Nappasin mukaani muutaman satunnaisen lakan kun lähdin äidin tykö vierailemaan ja alla näkyy kynnet, jotka siellä sain aikaan.







Näin ne syntyivät...



La Femmen halpislakkaa alle...



Uutta Yes Loven glitteriä päälle...



Lopputulos oli vähän ehkä jouluinen, joten jotain piti vielä lisätä ja päädyin OPIn mustaa graffitilakkaan, jonka olin sattunut ottamaan mukaan.





Laitoin joihinkin kynsiin mustaa koko kynnelle ja osaan laitoin vain kärjet mustiksi tai jätin kärjen punaiseksi. Rajasin vielä rajakohtia tuolla punaisella La Femmellä, että ne tulisivat hieman selkeämmin esille.

2 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu noiden kirppareiden kans, en vaan löydä sieltä koskaan mitään! Jos olis joskus taas aikaa (!) niin vois kyllä vähän panostaa sinnekkin suuntaan, monesti seuraa katkerana vierestä kun kaverit löytää kaikkia huippuja juttuja sieltä :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin ennen vaan luulin, ettei kirpparit oo mun juttu, kun en niiltä oikein mitään osta, ekä saa oikein mitän kiksejä niissä kiertelystä, mutta ehkä mä oon vaan ennen ollut väärässä kaupungissa? :) Nyt meinaan löytyi vaikka mitä! Kuolasin esim Siskoni On Noita sarjan vikaa tuotantokautta, kun se ei ois maksanut kuin muutaman hassun kympin... Jäi valitettavasti ostamatta, kun rahatilanne on vähän tiukka näin kesän alussa kun ei tuu vielä oikein palkkaa mistään, eikä opintotukeakaan. Mutta onneks oli muutamiin juttuihin kuitenkin varaa, kun noi kirppikset ei oo kovin kalliita. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!