tiistai 15. helmikuuta 2011

Kevään hankintoja

Tässä vähän yhteenvetoa tän kevään hankinnoista. Oon taas ollut vähän laiska kuvaamaan näitä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.



Löysin nämä ihanat polven peittävät saapikkaat Anttilan alesta! Lähtöhinta oli 70e, mutta maksoin niistä vain 35e. Mä luulin jo, etten mä ikinä raaski ostaa itselleni tommosia pitkävartisia kenkiä.



Äiti oli kylässä ja käytiin pyörimässä Halosella. Sieltä tarttui mukaan tämmöinen takki. Parasta on tuo kaulus, johon voi hyvin hautautua kovassa viimassa.





Halosella oli kyllä aivan ihania takkeja ja iltapukuja. Ja hintaakin niillä kyllä riittää... Joskus kyllä koitan käydä bongaamassa sieltä alesta jonkun kivan iltapuvun.



Äitin kanssa löydettiin mulle myös pitsillä päällystetyt korkkarit! Tämmöisiä olen metsästänyt pitkään! Nyt löyty kerrankin semmoiset, jotka on tosi hyvät jalkaan ja hintaakin oli vain vähän päälle 20e.



Loppukevennyksenä tämmöinen pikku turhake, mutta ei ollut kallis. Tarttui mukaan Citymarketista kun oli puoleen hintaan. Oon kyllä vähän heikkona kaikkiin hiuskoristeisiin, joissa on sulkia ja jotain kimmeltävää.



Sain muuten H&M:ltä tilaamani vaatteetkin! Yksi mekko on tulossa vasta ensi kuussa. Ja taidan palauttaa/vaihtaa toisen tilaamani mekon, koska se oli ihan liian iso. Taidan postata kuvia sitten kun saan kaikki vaatteet.

2 kommenttia:

  1. Kengätkengätkengät :D Nyt sulla sit on tollaset! (: Ja tuo takki on ihana!

    VastaaPoista
  2. No nyt on! :) Ja takki on ihana, oli meinaan vähän kätevä toi kaulus täällä karmeissa pakkasissa. Ja jotenkin noi ruudut aina vetoaa muhun. Toinen ruututakki jo.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!