tiistai 21. heinäkuuta 2015

Arvontavoittoja

Nyt on arpaonni suosinut meikäläistä, sillä tässä keväällä kohdalleni on osunut jopa kolme erilaista ja mieluisaa arvontavoittoa! Olen huomannut, että omalla kohdallani tämä arpaonni menee aina jossakin ihme sykleissä, että kun se yksi osuu kohdalle, niin helposti tulee toinenkin. Ja nyt ei varmaan tarvi sitten haaveilla ainakaan vuoteen voittavansa mitään.. :D


Fanilta sain käsienhoitoon tarkoitetun paketin, jossa oli useampiakin erittäin tarpeellisia ja kiinnostavia tuotteita. Käsirasvojahan ei ole ikinä liikaa ja Sally Hansenin tuotteet olivat kummatkin sellaisia, että olen halunnut päästä kokeilemaan. Olin myös iloinen ensimmäisistä Soap and Gloryn tuotteistani. Nuo pakkaukset ovat kyllä söpöjä!


Mimosan arvonnasta minulle sattui kohdalle oikein makea palkinto. Ihan oikeasti makea, koska se sisälsi karkkia ja teetä. Oli mukana kynsilakkojakin. Tämmöiselle herkuttelijalle palkinto oli ehdottoman mieluinen. :)


Viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä esittelen vielä söpöt korvikset, jotka sain Miraclelasta. Olen aina tykännyt käyttää hauskoja korviksia ja karkkikorvikset taitaa olla mulla jo vähän keräilykohde, joten näistä olin enemmän kuin innoissani. Korvikset ovat olleet jo ahkerassa käytössä ja olen saanut paljon kehuja näistä!

Mulla on muuten ajatuksena pistää jotain pientä arvontaa täälläkin pystyyn lähiaikoina, miltäs kuulostais? :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä tuuri käyny sulla arvonnoissa ja ovat aina kivoja

    VastaaPoista
  2. eekku: Jep, mä tykkään hirveen paljon kaikista arvonnoista ja ehdottomasti osallistun niihin ahkerasti. Kiva et joskus osuu voittokin kohdalle. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!