torstai 25. syyskuuta 2014

Pieni breikki

Rikotaampa hieman hiljasuutta. Halusin tulla kertomaan, että olen joutunut pitämään bloggaustaukoa oma terveydentilani takia. Vietin jopa useamma päivän sairaalassa, kun tämä tauti ei ottanut laantuakseen. Nyt olen jo kotona toipumassa, mutta edelleen on matkaa siihen, että olen taas täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Mutta kaikki on jo huomattavasti paremmin ja kyllä tästä tervehdytään, hitaasti mutta varmasti. :)


Onneksi mulla on kotonakin hyviä hoitajia, nimittäin nuo kuvassa näkyvät karvapallot ovat kyllä parhaansa mukaan mun tukena ja turvana.

Blogiin kirjoittelen heti taas kun siltä tuntuu, että jaksan koneen ääressä istuskella, koska bloggausintoa kyllä alkaa taas löytyä kun olo alkaa olla parempi. Eiköhän tässä vähitellen tehdä paluuta bloginkin pariin kun täytyyhän sitä jotain ajanvietettä keksiä toipumispäiville. :)

2 kommenttia:

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!