torstai 25. kesäkuuta 2009

Rantavaatteissa kaupungille!

No nyt on taas niin kesä, että ihan tekee mieli hyppiä ja pomppia riemusta, mutta eihän tämmöisessä kuumuudessa jaksa. En kuitenkaan valita, sillä olo on kuin etelän hiekkarannoilla (tosin ilman sitä hiekkaa ja viilentävää merivettä...). Onneks sattuu olemaan vielä kaksi vapaapäivää tässä, niin ei muuta kuin aurinkoa, aurinkoa ja aurinkoa.

Kävin tänään hakemassa mansikoita ja herneitä evääkseni ja tietenkin mukaan tarttui myös jäätelö. Voisin elää pelkällä jäätelöllä näin kesäisin... Niin ja tästä tulikin mieleeni, että jäätelöaiheinen postaus tulossa vielä tässä vapaapäivieni aikana! :)
Illalla ois taroitus vielä paistaa vähän pizzaa ("vähän" eli kaksi kokonaista omatehtyä pizzaa). Seuraksi tietenkin sipulirenkaita. (Kun menin ja ostin niitä joku 2kg pussin tarjouksesta. :D)

Kuvitusta ei ole nyt kamalasti tarjolla, ainakaan kovin uutta semmosita, kunhan höpisen omiani tässä. (Kun ei kotona netti toimi VIELÄKÄÄN ja ei aina jaksa raahata kameraakaan äidille.) Yhden tämmöisen kesäisen keittiökuvan löysin kuitenkin tähän välikevenykseksi.



Kuvassa musta H&M:n kaupanpäällismekko ja valkoinen H&M:n toppi.

Eilen juuri yksi työkaveri päivitteli, että mun hiukset on kasvaneet ihan käsittämättömän paljon. Yritti kysellä mitä vitamiineja mä syön, kun hiukset pitenee ihan silmissä. En kyllä itsekään tiennyt mikä mun salaisuus on. Mun hiukset on kyllä nyt pitkät. Eivät ole olleet varmaan koskaan ennen näin pitkät. Ei edes lapsena. Nimittäin pohdittiin sitä tuossa yksi kerta mun yhden kampaaani kanssa.
Ois kyllä kiva kun jaksais aina vaan laittaa vähän enemmän näitä hiuksia, ettei tarvis vetästä kiireessti jotain ponnaria aina töihin.
Mulla on jo pitkään ollut semmoinen olo, että nyt kyllä lyhennän seuraavalla kampaajakäynnillä reilusti tota pituutta, mutta nyt kun mun työkaveri kehui mun pitkiä hiuksia ja harmitteli kun leikkasi itse juuri polkan niin en taas tiedä raaskinko.

Olin juhannuksen Tukholmassa ja sieltä tulossa SUUREN SUURI kuvapostaus kun saan kuvat koneelle ja muokattua. Lisäkis ostin hirmuisen määrän uusia vaatteita, joten niistäkin tulosaa sitten varmaan ihan oma postauksensa. Eli niitä odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!