keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Bodypaintingia ja kuulumisia

Tervehdys taas kaikille muutaman päivän hiljaiselon jälkeen! Jotkut ovat ehkä odotelleet jo toista osaa mun messupostauksista ja sen olikin tarkoitus ilmestyä jo viikonloppuna. Näin ei kuitenkaan käynyt, koska viikonloppuna tapahtui jotakin aika yllättävää! Minulla oli nimittäin synttärit lauantaina ja se itsessää siis ei ollut mikään yllätys, vaan tiesin sen kyllä etukäteen. Yllätys oli se, että minulle oli järkätty salaa reissu Tallinnaan! Eli viikonloppu vierähti reissussa ja olin kotona vasta maanantaina.



Alkuviikko onkin mulla aina töitä täynnä keskiviikkoon asti, joten en ole ehtinyt tästä huipusta yllätyksestäkään aiemmin tulla kertomaan. Mut yllätettiin siis aivan totallisesti! Kiitos ihanalle avomiehelle ja äidille, jotka yhdessä tämän reissun järjestivät ja kustansivat! Mä en odottanut mitään näin hienoa ja spesiaalia mun synttäreille, vaika olinkin toivonut, etät tehtäis jotain erikoista ja ainakin juhlittais vähän jotenkin.



Kuvituksena tässä postauksessa on I Love Me -mesusjen kuvatarjontaa Bodypaintingin SM-kilpailusta. Nämä sopivat hyvin tähän välipostaukseen, koska muuten toisen päivän psotauksesta tulee turhankin kuvarunsas. Kävin räpsimäsäs kuvia maalausvaiheessa ja tottakai oli pakko seurata myös palkintojenjako, että tiesi mikä näistä uskomattomista mestariteoksista lopulta voitti. Aivan mielettömiä töitä kaikki! Ei voi kuin huokaillen ihailla, jotkut ne osaa! :)





Palataan vielä tähän synttäriyllätykseeni, josta kirjoittelen paremmin vielä kuvien kera kunhan saan vain kuavt siirettyä koneelle... Mutta nyt on pakko kertoa yksi juttu, nimittäin arvatkaapa mihin aikaan mulla oli herätys syntymäpäivänäni lauantaina? No klo4.15 ja mua ei mitenkään varoitettu tästä etukäteen. Iltavirkkuna ihmisenä voitte arvata, että oli aikamoista herätä tuohon aikaan.. Tai siis se herääminenhän ei oikeasti tehnyt edes tiukkaa kun olin nukkunut vain vajaan 4h, mutta kyllä sinä päivänä väsytti ja päikkärit oli ihan pakko ottaa, että jaksoi illalla edes vähän juhlia!



Aikainen herätys johtuitäysin siitä, että piti ehtiä klo7.30 lähtevään laivaan. Täytyy kyllä todeta,e ttä kellon siirtäminen taakse päin ei olisi voinut osua parempaan saumaan, nimittäin seuraavana yönä se tunti lisää nukkumisaikaa tuli enemmän kuin tarpeeseen!



Sen verran vielä nopeasti kerron, että shopapiltua tuli Tallinnassa ja lahjaksikin sain kynsilakkoja. :D Mä oon niin pitkään halunntu Tallinnaan lakkaostoksille, että sen takia tää reissu mulle kai järkäättiinkin. Ja ylipäänsä oli kiva päästä vähän kotoa pois ja syödä ravintolassa synttäreiden kunniaksi jne. Mutta tästä Tallinassa vietetystä viikonlopusta tulee vielä lisää juttua myöhemmin.

Alla näkyy kuvia bodypaintingin palkintojenjaosta, jossa oli kyllä haastavat kvuausolosuhteet. Oli hämärää ja olin aika kaukana, mutta muutamasta valmiista maalauksesta sain kuvan kuitenkin. Teemana oli muuten värien renessanssi.









Kaikki mallit kävelivät ensin catwalkin päästä päähän ja sitten kaikki kokoontuivat odottamaan jännittyneinä tuloksia. Kolme parasta tekivät vielä kunniakierroksen palkintojen jaon jälkeen, jolloin onneksi ehdin napata niistä edes jonkinmoiset kuvat.





Yllä siis voittajatyö ja alla vasemmalla kuvassa kakkoseksi tullut, sekä oikealla kuvassa kolmanneksi sijoittunut työ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!