maanantai 23. toukokuuta 2011

Melkein lomatunnelmissa...

Mä oon nyt ehtinyt tosi huonosti kirjoitteleen ja kaikki postaukset on tämmösiä sekalaisia koosteita vähän kaikesta elämääni liittyvästä. Mulla on paljon ideoita ja kuviakin odottamassa postaamista. Nyt kun löytyis vielä aikaa joskus kirjoittaa jotain tekstiä niiden seuraksi. No, onneksi on viimeinen kouluviikko ja aika rento lukkari kun on vapaasti valittavia aineita vain. Ihan huippua oli muuten päästä hiphoppia kokeileen taas pitkästä aikaa! Ihan alkeita miellä on ja en mä varmaan paljon muuta osaiskaan, mutta kivaa on ollut ja vasta yksi päivä takana!

Mutta siis, pitkästä aikaa taas kynsiä esittelen. Nää kummatkin on väsätty ennen meidän viikon 19 jazzprokkista, koska siellä ei saanut olla mitään erottuvia kynsiä. Tosin jälkimmäiset kynnet ois vielä melkein menneet mun asuuni. Tai kultaiset kynnet ois musta olleet ihan täydelliset asuni kanssa. Jazzprokkiksesta ja muistakin koulujutuista postaan varmaan kun koulu on loppu. Semmoisen haikean koosteen tästä mun ekasta vuodesta tanssinopettajaopiskelijana. :) Niin ja palataampa niihin kynsiin.. (Vähän taas hypin aiheesta toiseen, en kai?)

Nää on itse asiassa ne mun vapun kynnet, jotka tein sen Lumenen nuden lakan päälle, jota oli jo valmiiks kynsissä. Kuvia on miljoona kun oli vaikea kuvata ja en tiedä mistä kuvasta sais parhaan ymmärryksen mun tekeleistä.Tää meni aika askarteluks kun päätin maalata vähän vapaalla kädellä kuvioita ja sit oli saatava vielä glitteriä koristeeksi. No, katselkaa ja klikkailkaa ihmeessä kuvia isommiksi.









Aluksi tarkoitus oli siis tehdä jotain ruskean sävyistä, laittaa ehkä kupariset kärjet tai jotain, mutta sitten käteen vaan jotenkin tarttui toi Sally Hansenin lakka, jota en oo vielä testannut ja nyt tuli testattua! Ihanan kirkas väri ja tuo Lumenen nude näytti äkkiä aika violettiin taittuvalta ton pinkin kanssa. Aika jännä. :) Töpöttelin kärjet sienellä ja maalasin pariin kynteen tommosen kuvion. Sitten oli pakko saada vielä jotain kun oli liian yksinkertaiset ja kaivoin Yes Loven violetin glitterlakan esiin...












Oli pakko noihin koristemaalauksiin kaivaa tommoiset isommat hologrammiglitterit koristeiksi kun ei oo mitään muita timantteja tai helmiä, joilla koristella. nyt tuli semmoinen olo, että pitäis ehkä ostaa...

Näiden monimutkaisten kynsien jälkeen laitoin ihan tosi nopsan ja helpon lakkauksen pariksi päiväksi. Tää lakkaus piti ottaa pois ennen enskaria, niin en jaksanut kauheen monimutkaista tehdä.





Tuli nyt testattua sitten tämä Suvilta saatu Goshin lakka ja tykkään! On tosi hyvä pigmentti ja pysyi kivasti kynsissä. Täytyy kokeilla jotain monimutkaisempaakin ratkaisua tolla lakalla. Tosin nää kynnet sai kovasti kiitosta koulussa, vaikka olivat noin yksinkertaiset.

Loppuun täytyy vielä mainostaa, että oon ihastunut Punnitse ja Säästä kaupan kaikkiin ihaniin herkkuihin. Kävin ostamassa ison pussillisen erilaisia suklaalla ja jugurtilla päällystettyjä lakuja, pähkinöitä, mansikoita ja ananaksia. NAM!





Ja tuli mun hankittua tämmöinenkin... Sorruin ja on muuten ihan huippu hyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!