maanantai 14. tammikuuta 2013

Miitti kuvina (osa 1)

Tässä tulee minun ensimmäinen postaukseni liittyen viime lauantain kynsimiittiin! Kuvatulvaa hieman säädelläkseni esittelen omat ostokset ja lahjukset sitten vielä erikseen. :)

Meidän miittiämme olivat lähteneet sponsoroimaan seuraavat tahot ja he lajoittivat meille seuraavia juttuja:

Laveran maahantuoja NHS
11 kpl Lavera Wild Rose Eyegel silmänympärysgeeli
11 kpl Lavera Body Spa Orange Feeling käsivoide
11 kpl Lavera Basis Sensitive käsivoide
11 x 4 kpl kosteusvoidetestereitä

CosMerya -verkkokauppa
3 kpl Universal Nails kynsilakka, sävyt 36, 90, 92
Universal Nails Striping lakka, sävy 16
Deep Steet kosteuspuikko
Laveran käsivoide

Mimax
11 kpl Apipila by Mimax -leimauslaatta

Lush
3 kpl Lemony Flutter käsivoide
2 kpl Putty For Your Hands saippuaton käsisaippua

Zoyan maahantuoja NailCity
36 kpl Zoya kynsilakkoja

La-aamuna mulla oli klo11 treffit mun kyydin kanssa Kuopion rautatieasemalla. Onneksi yksi ihana kynsimiittiin osallistuja lupas tulla nappaan mut Kuopiosta kyytiin matkalla, koska ilman kyytiä mun osallsituminen Joensuussa pidettyyn miittiin ois ollut kai mahdotonta. Junalla kun ei oikein fiksusti pääse ja omaa autoa ei täällä Kuopion suunnalla ole. Plussaa oli tietenkin vielä se, ettei tarvinnut yksin matkustaa. Saavuttiin hyvissä ajoin perille ja löydettiinkin vielä hienosti oikeaan paikkaan! Kokoontumispaikkanamme toimi Mimosan asunto.

Miitti alkoi pienellä esittelykierroksella ja kirppistelyllä kun kaikki olivat saapuneet paikalle.



Kauppoja tuli tehtyä ja itsekin pääsin eroon muutamasta lakasta, mutta pakko myöntää, että lakkamääräni ei kyllä laskenut tämän kirppistelyn seurauksena...

SItten tutkittiin vähän Mimosan kattavaa lakkavarastoa. Kaikkia ihania sieltä löytyi...





Yksi miitin kohokohtia oli ehdottomasti syöminen, sillä meillä oli aivan älyttömän paljon kaikkea ihanaa hyvää syötävää! Onneksi en ehtinyt kotona syödä kuin hätäisesti yhden jugurtin aamupalaksi, sillä näillä herkuilla sai kyllä mahan täyteen.



Kaikkien odottama hetki oli tietenkin se, kun goodie bagit jaettiin! Kaikkien goodie bagista löytyi yksi iso Apipila by Mimax leimauslaatta, 3 Zoyan kynsilakkaa, Laveran kosmetiikkasetti ja esitteitä. Lisäksi arvoimme muutamia yhteistyöläisten lahjoittamia tuotteita, joita ei kaikille riittänyt. Arvottavana oli Zoyan lakkoja ja Cosmeryan & Lushin tuotteita. Alla kuvattuna kaikkien saaliit goodie bagien ja arvontojen suorittamisen jälkeen.



Omaa saalistani esittelen sitten tarkemmin toisessa psotauksessa. Sattui onni minua potkaisemaan arvontapuolellakin ja sain ensimmäisen Lushin tuotteeni! Mutta siitä lisää toisella kertaa... Alla vielä kunnon herutusta meille lahjoitetusita lakoista! :) Pistettiin kaikki lakat kauniisti ympyrään.



Zoyan lakkoja mulla taitaa olal ennestää yksi? Olin ihan innoissani, kun sain lisää! Valitettavasti arpaonni ei minua suosinut, enkä saanut kotiuttaa Universal Nails kynsilakkaa. meinaan ne näyttivät myös oikein kivoilta, kun niitä tutkailin. Mulla on semmoinen muistikuva, että mä oisin aiemmin jostain arvonnasta saattanut voittaa Universal Nailsin koristelulakan. Täytyypä kaivella varastoja ja varmistaa asia.



Alla yhteiskuvaa kaikista Mimaxin lahjoittamista laatoista, joita oli siis erilaisia ja goodie bagia avatessa sai jännittää, minkä laatan sieltä löytääkään. :) Mä oon halunnut tilata näitä jo pitkään, mutta en ole viitsinyt ennen kuin tiedän minkä saan miitistä, ettei tule sitten tuplia. Nyt voinkin sitten hyvillä mielin laittaa tilaukseen ainakin yhden tämmöisen vielä lisää!



Tottakai piti ottaa tyyliin sopiva ryhmäkuva. :D Varmasti fiksun näköistä kun kaikki kyyristelivät lattialla toinen käsi maassa ja toinen kameralla...



Sponsorien lahjoittamien tuotteiden lisäksi Mimosa oli kerännyt upean ylläripaketin (!!!), jota en valitettavasti minä voittanut. Alla kuitenkin kuvaa sen huikeasta sisällöstä! Huomioikaa esim. tuo ihana Nfu Oh tölkinavaaja! Mä oon semmosita himoinnut pitkään ja nyt ne on kuulemma loppu Prettyltä.. Jos niitä tulee vielä lisää, niin mun on pakko tilata!



Sitten vähän perinteisempää ryhmäkuvaa miittiläisistä. (Kuvasta kiitos Katjamarialle!) Meillä oli todella hauskaa, ruoka oli hyvää ja oli mahtava päästä tutustumaan muihin kynsistä kiinnostuneisiin ihmisiin! Seuraava miitti on jo suunnitteilla! :)



Iso kiitos vielä kaikille mukana olleille, Mimosalle erityisesti kun suostui meidät kotiinsä päästämään ja tottakai sponsoreille, jota tekivät tästä miitistä aivan ikimuistoisen upeilla lahjoillaan!

Muiden postaukset miitistä:
Katjamarian osa 1 ja osa 2
Mimosan postaus
Napan postaus
Annien postaus
Misifyn bloggaus

7 kommenttia:

Katjamaria kirjoitti...

Jei! :) Noi Minnan kynsitikut ja -kiekot on vaan niin *drool*

Niniane kirjoitti...

Katjamaria: Joo, vitsi et osi voinut ihailla ja hypistellä niitä keikkoja vaikka kuinka pitkään! :)

eekku kirjoitti...

Tosi kiva teidän miitti =) olenki lukenu siitä jo mimosan ja katjamarian blogissa .Kuka voitti ton mimosan hankkiman ihanan palkinnon ?

Niniane kirjoitti...

eekku: Tänne meni Mimosan ylläripaketti! http://misifys.blogspot.fi/2013/01/kynsimiitti-pt1.html :)

Mimosa kirjoitti...

Haha :D Muutama kynsikiekko kertynyt ajan saatossa ;D

Napa kirjoitti...

Oli kyllä niin kiva miitti(: Pälli kuva minusta tosin... Sulle on muuten haaste mun blogissa(:

Niniane kirjoitti...

Napa: niin oli kiva miitti, nyt jo odotan innolla seuraavaa! Käyn tsekkaan haasteen! :)